Honda, to je mainstreamová automobilka vyrábajúca prémiové vozidlá. Z pohľadu techniky to platí určite: obdivuhodne vyšperkovaná a funkčná mechanika je však niekedy zabalená do možno trochu kontroverzne uleteného dizajnu, v kabíne sa to taktiež občas práve nespozná.
Honda si za tú výlučnosť nechá zaplatiť, ale nie je to navoňané obyčajné auto, naozaj funguje a je často unikátne. A presne taký je aj nový kompaktný Jazz. Dať minimálne takmer 20-tisíc za malé štvormetrové auto sa zdá ako šialenosť.
Lenže jazzisti vedia, prečo túto sumu chcú za malé MPV dať. Ono je to síce malé auto, ale je dospelé a "veľké". Nielen duchom, i kabínou. Vnútri vyzerá pekne, je pohodlné, priestranné - aj vzadu. Len kufor by mohol byť väčší ako 300 litrov.
Prvé dojmy
Prvé rýchle zoznámenie s najnovšou štvrtou generáciou si dala redakcia iDNES.cz na cestách a obchvate na okraji Prahy. Podvozok je perfektne utlmený, pohodlný a zároveň istý. Pred vysokými retardéry netreba mať obavy, Jazz je ticho, suverénne preletí, priečne "prahy" vyžehlí. Ani netreba príliš pribrzdiť.
Na diaľnici je stabilný, tichý. Vôbec sa nespráva ako malé auto. Kolesá v rohoch Jazz podoprú v zákrutách, do tých si môžete na...
Zostáva vám 85% na dočítanie.