Začínal v Košiciach pred dvanástimi rokmi s jednou prevádzkou. Z jednej sa stali tri a nakoniec začal pomýšľať na prípravu franšízingovej koncepcie. „Kebab som si obľúbil na mojich zahraničných cestách najmä pre jeho dostupnosť a rýchlu prípravu. Tam niekde vznikol nápad postaviť vlastnú sieť fastfoodov,“ konštatuje na oficiálnej stránke spoločnosti riaditeľ franšízingového konceptu Mr. Kebab Ľubor Lelovits.
Expanzia sa mu podarila. V tomto roku otvorí v Česku dve prevádzky a v budúcom roku tri až štyri ďalšie. Celkovo má v pláne počas nasledujúcich piatich rokov vybudovať 15 predajní a návratnosť investície očakáva do troch rokov.
Premýšľajú nad franšízingom
Mr. Kebab však nie je jediný, kto uvažuje o predajoch licencie. „Je to rozhodne rýchlejšia a jednoduchšia cesta, ako budovať vlastnoručne nové prevádzky,“ konštatuje maloobchodný analytik spoločnosti Terno Ľubomír Drahovský. Tento fakt si uvedomuje viacero slovenských streetfoodov, ktoré majú po úspešnom nástupe na trh v pláne rozširovať sa a u väčšiny pripa...
Zostáva vám 85% na dočítanie.