Postupný zákaz vozidiel na naftu na Západe spôsobuje, že sa za lacné peniaze dostávajú na Slovensko.
Európa stráca záujem o diesle. Kvôli kauze dieselgate Európa čoraz viac vníma naftu ako problém, a prispôsobujú sa tomu aj výrobcovia áut, ktorí chcú s výrobou dieslov skončiť. Nezaostávajú ani európske krajiny, ktoré autá na naftu z veľkých miest vytláčajú.
„Dieselgate bola jasným príkladom nereálnych a nadnesených cieľov ekologickej politiky Únie. Normy sa tak rýchlo sprísňujú, že automobilky na to nezvládajú technickým pokrokom reagovať,“ tvrdí analytik spoločnosti Capital Markets Lukáš Lipovský.
Práve sťahujúca sa slučka škrtiaca dieselové motory a kauzy s emisiami ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-24 08:00:00 - Feat.: - Title: Čínske značky nebodujú ani na domácom trhu. Predaje áut viaznu, straty sú miliardové
02 - Modified: 2024-09-13 22:00:00 - Feat.: - Title: Akému autu patrí volant na snímke? Tento kvíz vie potrápiť aj automobilových expertov
03 - Modified: 2024-08-30 14:10:36 - Feat.: - Title: Slovenský export bol odrobinkou ruského, no i tak sa ešte scvrkol. Môže za to trojica produktov
04 - Modified: 2024-08-21 12:00:00 - Feat.: - Title: Na cestách už zachránil milióny životov. Bezpečnostný pás však uspel až na niekoľký pokus
05 - Modified: 2024-08-18 12:08:21 - Feat.: - Title: Čínska spoločnosť BYD plánuje závod na výrobu automobilov v Karáčí