StoryEditor

Reťazce pretláčajú vlastné značky. Darí sa im najmä so základnými potravinami

22.11.2021, 23:00
Lacnejšie alternatívy výrobkov znižujú marže ich producentom. Na pultoch obchodov majú už štvrtinové zastúpenie, pričom sa budú ďalej rozširovať.

Pri nakupovaní rozhoduje často najmä cena, a preto obchodné reťazce stále rozširujú ponuku výrobkov, ktoré predávajú pod vlastnou značkou. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry Go4Insight v spolupráci s Potravinárskou komorou Slovenska ide o každú štvrtú potravinu v našich predajniach. „Vlastné značky zásadne napomáhajú k zlepšeniu povedomia o spoločnosti, ktorá ich vlastní. Vyvolávajú opakované nákupy, ak je zákazník s kvalitou a cenou spokojný,“ vysvetľuje tento trend prodekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave Jozef Orgonáš. Len za posledných šesť rokov sa ich objem zvýšil takme...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-15 19:23:46 - Feat.: - Title: Müsli či kokosový olej. Tieto potraviny sa tvária zdravo, opak je pravdou. Vyhnite sa aj týmto ďalším 02 - Modified: 2025-02-14 22:45:08 - Feat.: - Title: Japonsko kvôli drahým potravinám uvoľní 210-tisíc ton ryže zo svojich zásob 03 - Modified: 2025-02-13 14:44:10 - Feat.: - Title: Potraviny sú lacnejšie vďaka zázraku z Eurostatu 04 - Modified: 2025-02-13 11:30:19 - Feat.: - Title: Vývoj koaličnej krízy: Hlas ponúkol jeden post Smeru. Ferenčák chce funkciu, potvrdil Šutaj Eštok 05 - Modified: 2025-02-13 04:48:38 - Feat.: - Title: Stúpnu tento rok reálne zárobky Slovákov? Priemysel v kolektívnych zmluvách počítal s iným vývojom
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
16. február 2025 08:56