StoryEditorReťazce pretláčajú vlastné značky. Darí sa im najmä so základnými potravinami
Lacnejšie alternatívy výrobkov znižujú marže ich producentom. Na pultoch obchodov majú už štvrtinové zastúpenie, pričom sa budú ďalej rozširovať.
Pri nakupovaní rozhoduje často najmä cena, a preto obchodné reťazce stále rozširujú ponuku výrobkov, ktoré predávajú pod vlastnou značkou. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry Go4Insight v spolupráci s Potravinárskou komorou Slovenska ide o každú štvrtú potravinu v našich predajniach. „Vlastné značky zásadne napomáhajú k zlepšeniu povedomia o spoločnosti, ktorá ich vlastní. Vyvolávajú opakované nákupy, ak je zákazník s kvalitou a cenou spokojný,“ vysvetľuje tento trend prodekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave Jozef Orgonáš. Len za posledných šesť rokov sa ich objem zvýšil takme...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-15 19:23:46 - Feat.: - Title: Müsli či kokosový olej. Tieto potraviny sa tvária zdravo, opak je pravdou. Vyhnite sa aj týmto ďalším
02 - Modified: 2025-02-14 22:45:08 - Feat.: - Title: Japonsko kvôli drahým potravinám uvoľní 210-tisíc ton ryže zo svojich zásob
03 - Modified: 2025-02-13 14:44:10 - Feat.: - Title: Potraviny sú lacnejšie vďaka zázraku z Eurostatu
04 - Modified: 2025-02-13 11:30:19 - Feat.: - Title: Vývoj koaličnej krízy: Hlas ponúkol jeden post Smeru. Ferenčák chce funkciu, potvrdil Šutaj Eštok
05 - Modified: 2025-02-13 04:48:38 - Feat.: - Title: Stúpnu tento rok reálne zárobky Slovákov? Priemysel v kolektívnych zmluvách počítal s iným vývojom