StoryEditorReťazce pretláčajú vlastné značky. Darí sa im najmä so základnými potravinami
Lacnejšie alternatívy výrobkov znižujú marže ich producentom. Na pultoch obchodov majú už štvrtinové zastúpenie, pričom sa budú ďalej rozširovať.
Pri nakupovaní rozhoduje často najmä cena, a preto obchodné reťazce stále rozširujú ponuku výrobkov, ktoré predávajú pod vlastnou značkou. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry Go4Insight v spolupráci s Potravinárskou komorou Slovenska ide o každú štvrtú potravinu v našich predajniach. „Vlastné značky zásadne napomáhajú k zlepšeniu povedomia o spoločnosti, ktorá ich vlastní. Vyvolávajú opakované nákupy, ak je zákazník s kvalitou a cenou spokojný,“ vysvetľuje tento trend prodekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave Jozef Orgonáš. Len za...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-17 07:23:24 - Feat.: - Title: Britský reťazec reaguje na krízu. Umožní zákazníkom nakupovať potraviny na splátky
02 - Modified: 2022-08-15 16:15:18 - Feat.: - Title: Aspoň náznak miernej úľavy. Rekordný rast cien prvýkrát pribrzdili lacnejúce palivá
03 - Modified: 2022-08-14 10:00:00 - Feat.: - Title: Toto milovníkov mäsa nepoteší. Nová štúdia objasnila vplyv potravín na životné prostredie
04 - Modified: 2022-08-13 11:13:40 - Feat.: - Title: Francúzska top značka na Slovensku nakopila dvojmiliónové dlhy. Splatí ich len ťažko
05 - Modified: 2022-08-03 07:16:28 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode v júni medziročne vzrástli o 1,5 percenta