StoryEditor

Reťazce pretláčajú vlastné značky. Darí sa im najmä so základnými potravinami

22.11.2021, 23:00
Lacnejšie alternatívy výrobkov znižujú marže ich producentom. Na pultoch obchodov majú už štvrtinové zastúpenie, pričom sa budú ďalej rozširovať.

Pri nakupovaní rozhoduje často najmä cena, a preto obchodné reťazce stále rozširujú ponuku výrobkov, ktoré predávajú pod vlastnou značkou. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry Go4Insight v spolupráci s Potravinárskou komorou Slovenska ide o každú štvrtú potravinu v našich predajniach. „Vlastné značky zásadne napomáhajú k zlepšeniu povedomia o spoločnosti, ktorá ich vlastní. Vyvolávajú opakované nákupy, ak je zákazník s kvalitou a cenou spokojný,“ vysvetľuje tento trend prodekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave Jozef Orgonáš. Len za...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-17 07:23:24 - Feat.: - Title: Britský reťazec reaguje na krízu. Umožní zákazníkom nakupovať potraviny na splátky 02 - Modified: 2022-08-15 16:15:18 - Feat.: - Title: Aspoň náznak miernej úľavy. Rekordný rast cien prvýkrát pribrzdili lacnejúce palivá 03 - Modified: 2022-08-14 10:00:00 - Feat.: - Title: Toto milovníkov mäsa nepoteší. Nová štúdia objasnila vplyv potravín na životné prostredie 04 - Modified: 2022-08-13 11:13:40 - Feat.: - Title: Francúzska top značka na Slovensku nakopila dvojmiliónové dlhy. Splatí ich len ťažko 05 - Modified: 2022-08-03 07:16:28 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode v júni medziročne vzrástli o 1,5 percenta
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. august 2022 01:36