StoryEditorReťazce pretláčajú vlastné značky. Darí sa im najmä so základnými potravinami
Lacnejšie alternatívy výrobkov znižujú marže ich producentom. Na pultoch obchodov majú už štvrtinové zastúpenie, pričom sa budú ďalej rozširovať.
Pri nakupovaní rozhoduje často najmä cena, a preto obchodné reťazce stále rozširujú ponuku výrobkov, ktoré predávajú pod vlastnou značkou. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry Go4Insight v spolupráci s Potravinárskou komorou Slovenska ide o každú štvrtú potravinu v našich predajniach. „Vlastné značky zásadne napomáhajú k zlepšeniu povedomia o spoločnosti, ktorá ich vlastní. Vyvolávajú opakované nákupy, ak je zákazník s kvalitou a cenou spokojný,“ vysvetľuje tento trend prodekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave Jozef Orgonáš. Len za posledných šesť rokov sa ich objem zvýšil takme...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské poľnohospodárstvo volí medzi modernizáciou a dovozom
02 - Modified: 2025-12-04 11:40:00 - Feat.: - Title: Výraznejší obrat v maloobchode by mohol prísť na jar budúceho roka, tvrdia analytici
03 - Modified: 2025-12-04 11:16:20 - Feat.: - Title: Maloobchodné tržby v eurozóne aj v celej EÚ v októbri stagnovali
04 - Modified: 2025-11-29 13:00:00 - Feat.: - Title: Upchá ti prehltnutie žuvačky črevá, alebo nie? Vedci konečne vysvetlili, čo sa v takom prípade deje
05 - Modified: 2025-11-29 08:30:00 - Feat.: - Title: 10 bežných potravín, ktoré ťa môžu zabiť. Na zozname nájdeš aj zemiaky, rebarboru či kešu