StoryEditorReťazce pretláčajú vlastné značky. Darí sa im najmä so základnými potravinami
Lacnejšie alternatívy výrobkov znižujú marže ich producentom. Na pultoch obchodov majú už štvrtinové zastúpenie, pričom sa budú ďalej rozširovať.
Pri nakupovaní rozhoduje často najmä cena, a preto obchodné reťazce stále rozširujú ponuku výrobkov, ktoré predávajú pod vlastnou značkou. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry Go4Insight v spolupráci s Potravinárskou komorou Slovenska ide o každú štvrtú potravinu v našich predajniach. „Vlastné značky zásadne napomáhajú k zlepšeniu povedomia o spoločnosti, ktorá ich vlastní. Vyvolávajú opakované nákupy, ak je zákazník s kvalitou a cenou spokojný,“ vysvetľuje tento trend prodekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave Jozef Orgonáš. Len za posledných šesť rokov sa ich objem zvýšil takme...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-29 14:08:53 - Feat.: - Title: Ceny potravín sa zbláznili. K bojkotu reťazcov sa uchýlili aj švédski zákazníci
02 - Modified: 2025-03-24 11:52:19 - Feat.: - Title: Prečo sú zelenina a ovocie v supermarketoch hneď pri vchode? Odborník prezradil triky, ktoré obchody využívajú
03 - Modified: 2025-03-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Bolesti hlavy, únava, zlé trávenie? Nepodceňujte tieto príznaky, môže ísť o syndróm priepustného čreva
04 - Modified: 2025-03-16 14:14:27 - Feat.: - Title: Ceny v hoteloch a reštauráciách rastú veselo napriek nižšej DPH
05 - Modified: 2025-03-10 07:59:08 - Feat.: - Title: Slovenskí maloobchodníci si vlani veľmi nepolepšili. Rast tržieb sa im výrazne spomalil, dôvody sú takéto