StoryEditor

Naše firmy obchodujú v Gdansku s oceľou

11.06.2018, 00:00
Jednotku poľských prístavov na Baltskom mori už využila aj žilinská Kia.

V najväčšom prístave Poľska cítiť slovenskú stopu na každom kroku. Firmy, ktoré z tamojšieho prekladiska tovarov obchodujú s celým svetom, totiž robia biznis i s najväčšími tuzemskými hráčmi – napríklad s východoslovenskými oceliarňami, žilinskou automobilkou či so stavebným gigantom z portfólia Juraja Širokého.


Košickí oceliari síce väčšinu surovín na výrobu ocele nakupujú na Ukrajine, menšia časť však pochádza z baltského prístavu na severe Poľska. Koks do svojich vysokých pecí totiž odoberajú od najväčšieho morského terminálu Port Północny z Gdanska, ktorý sa špecializuje na obchodovanie so surovinami p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-24 10:59:25 - Feat.: - Title: O prácu na Slovensku je tento rok rekordný záujem. Najviac v administratíve, ukázala analýza 02 - Modified: 2024-11-13 08:51:01 - Feat.: - Title: Terčom ruských útokov na infraštruktúru je uhlie. Bez neho príde Ukrajina o oceľ 03 - Modified: 2024-11-20 11:42:12 - Feat.: - Title: VEĽKÁ ANALÝZA: Bežní Rusi z výdavkov na konflikt profitujú, vojnoví navrátilci môžu byť časovanou bombou 04 - Modified: 2024-11-06 16:22:18 - Feat.: - Title: Neistota pre Kyjev, silná podpora Izraela. Čo prinesie svetu nevyspytateľný Trump a jeho zahraničná politika? 05 - Modified: 2024-11-05 09:37:16 - Feat.: - Title: Prázdne ulice plné depresie a volebných pútačov. Upadajúci Rust Belt opäť rozhodne voľby
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. november 2024 21:33