StoryEditor

Naše firmy obchodujú v Gdansku s oceľou

11.06.2018, 00:00
Jednotku poľských prístavov na Baltskom mori už využila aj žilinská Kia.

V najväčšom prístave Poľska cítiť slovenskú stopu na každom kroku. Firmy, ktoré z tamojšieho prekladiska tovarov obchodujú s celým svetom, totiž robia biznis i s najväčšími tuzemskými hráčmi – napríklad s východoslovenskými oceliarňami, žilinskou automobilkou či so stavebným gigantom z portfólia Juraja Širokého.


Košickí oceliari síce väčšinu surovín na výrobu ocele nakupujú na Ukrajine, menšia časť však pochádza z baltského prístavu na severe Poľska. Koks do svojich vysokých pecí totiž odoberajú od najväčšieho morského terminálu Port Północny z Gdanska, ktorý sa špecializuje na obchodovanie so surovinami p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-05 09:37:16 - Feat.: - Title: Prázdne ulice plné depresie a volebných pútačov. Upadajúci Rust Belt opäť rozhodne voľby 02 - Modified: 2024-11-04 15:18:20 - Feat.: - Title: VEĽKÁ ANALÝZA: Harrisová a Trump, dvaja nezmieriteľní. Kam povedie Ameriku nový prezident? 03 - Modified: 2024-11-02 23:00:00 - Feat.: - Title: Veľká eskalácia: Donbas? Kursk? Kam napochoduje KĽDR? Hrozia ďalekosiahle dôsledky 04 - Modified: 2024-11-01 03:29:17 - Feat.: - Title: Rýchlovlaky cez Strednú Áziu aj zbližovanie Uzbekov a Kazachov so Západom. Ako Hodvábna cesta vstáva z popola? 05 - Modified: 2024-10-31 07:06:09 - Feat.: - Title: Z vysnenej destinácie mnohých Slovákov až k hlboko polarizovanej krajine. Stráca americká pozlátka svoj lesk?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. november 2024 00:24