StoryEditor

Naše firmy obchodujú v Gdansku s oceľou

11.06.2018, 00:00
Autor:
HNHN
Jednotku poľských prístavov na Baltskom mori už využila aj žilinská Kia.

V najväčšom prístave Poľska cítiť slovenskú stopu na každom kroku. Firmy, ktoré z tamojšieho prekladiska tovarov obchodujú s celým svetom, totiž robia biznis i s najväčšími tuzemskými hráčmi – napríklad s východoslovenskými oceliarňami, žilinskou automobilkou či so stavebným gigantom z portfólia Juraja Širokého.


Košickí oceliari síce väčšinu surovín na výrobu ocele nakupujú na Ukrajine, menšia časť však pochádza z baltského prístavu na severe Poľska. Koks do svojich vysokých pecí totiž odoberajú od najväčšieho morského terminálu Port Północny z Gdanska, ktorý sa špecializuje na obchodovanie so surovinami p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-02-02 23:35:06 - Feat.: - Title: Energie pochovali nádeje Steelky na ďalší rekord. Huta padla z rozprávkových ziskov do obrovskej straty 02 - Modified: 2023-02-01 15:04:02 - Feat.: - Title: VEĽKÁ ANALÝZA: Západné tanky majú ničenie tých ruských v rodnom liste 03 - Modified: 2023-01-26 15:08:27 - Feat.: - Title: Najvyšší správny súd rozhodol a v 25-ročnom spore potvrdil, že pozemky pod U. S. Steel patria ku Košiciam 04 - Modified: 2023-01-26 14:22:25 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Tanky pre Ukrajinu budú. Ale koľko? A hlavne: kedy? 05 - Modified: 2023-01-19 15:58:25 - Feat.: - Title: Microsoft bude prepúšťať zamestnancov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. február 2023 00:35