StoryEditorLidl chce byť zodpovednejší. Zameria sa na zloženie výrobkov pre deti
Reťazec sa chce zamerať najmä na potraviny určené pre deti.
Lidl chce byť zodpovednejší. A to minimálne, čo sa týka zdravia svojich spotrebiteľov. Diskontný reťazec plánuje totiž do roku 2025 znížiť množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek. Tie by mali prísť až o pätinu spomínaných látok.
Ide najmä o deti
Lidl sa v rámci napĺňania svojho strategického cieľa prednostne zameria na potraviny, ktoré sú konzumované deťmi. „Detský organizmus je ešte vo vývoji, zároveň sa tu utvárajú stravovacie návy...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 11:40:00 - Feat.: - Title: Výraznejší obrat v maloobchode by mohol prísť na jar budúceho roka, tvrdia analytici
02 - Modified: 2025-12-04 11:16:20 - Feat.: - Title: Maloobchodné tržby v eurozóne aj v celej EÚ v októbri stagnovali
03 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou
04 - Modified: 2025-11-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Po veľkých ambíciách prišiel útlm. Poľská Biedronka má po ôsmich mesiacoch stále iba deväť predajní
05 - Modified: 2025-11-24 09:39:00 - Feat.: - Title: Šéf veľkej módnej siete pre HN: Trúfalosť zlodejov je veľká. Niekedy z obchodu zmiznú celé produktové rady