Malé predajne potravín u nás zažívajú v poslednom čase rozmach. Nadnárodné reťazce pôsobiace na Slovensku majú medzi zákazníkmi vybudované silné meno a patrične z toho ťažia. Preto by sa mohlo zdať, že menšie siete majú značný problém presadiť sa na trhu. Napriek tomu viaceré menšie predajne hľadajú spôsoby, ako osloviť zákazníkov.
Útočisko v hlavnom meste
Obchody s názvom Kraj na náš trh prišli v marci. Spadajú pod spoločnosť Terno, ktorú ľudia dobre poznajú. Aktuálne je možné v Bratislave navštíviť päť predajní Kraj a ich počet sa do konca decembra zvýši o ďalšie dve, a to zďaleka nie je všetko.
Približne pred troma rokmi vstúpila na maloobchodný trh aj Malina. Spolo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.