StoryEditor

Volkswagen, Jaguar, PSA a Kia. Ako zvládajú slovenskí ťahúni reštart?

26.05.2020, 19:20
Slovenský automotive sa vracia do normálu. Vo výrobách postupne pribúdajú zamestnanci i objednávky.

Jaguar rozbieha výrobu
Rok 2020 sa rozhodne zapíše do dejín svetového automotive segmentu ako jeden z najhorších v histórii. Európske predaje sa prepadli na úroveň z 90. rokov, produkcia v marci podľa LMC automotive spadla o 98 percent a celý segment by mal v tomto roku padnúť o pätinu.

​Nitriansky Jaguar, ktorý okrem iného trápili aj dodávky motorov z Británie, sa na Slovensku rozbehol po údere koronakrízy ako posledný, a to minulý pondelok. Avšak už po týždni sa rozhodol aj pre spustenie druhej zmeny. Tá by mala začať s produkciou luxusných SUV Land Rover Discovery a Defender začiatkom budúceho...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-13 18:02:59 - Feat.: - Title: Nemecké automobilky stále trpia nedostatkom kvalifikovanej pracovnej sily 02 - Modified: 2024-11-12 10:00:00 - Feat.: - Title: Zákaz aj napriek snahe. Koniec spaľovacích motorov v EÚ platí, nastane od roku 2035 03 - Modified: 2024-11-05 17:30:00 - Feat.: - Title: Ficov kabinet po roku vo funkcii najviac dotuje jeden druh fabrík. Poslané stámilióny sa nám môžu vypomstiť 04 - Modified: 2024-11-04 12:40:00 - Feat.: - Title: Blázinec či chránená dielňa? Fiat musí prestať vyrábať svoj trhák, aby vôbec prežil 05 - Modified: 2024-11-03 14:16:01 - Feat.: - Title: Česko a Taliansko vyzvú Úniu na odklad pokút za slabý predaj elektromobilov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. november 2024 04:40