StoryEditorSlovenský Volkswagen sfúkol 30 sviečok. Teraz chystá ďalší veľký projekt
Od 15 kusov vozidiel k viac ako tisícke za deň. Bratislavská fabrika dlhodobo priťahuje miliardové investície a vyrába vlajkové lode koncernu.
Červený vzorovaný koberec, luxusný interiér, veľký drevený stôl a za ním kopec funkcionárov. Medzi nimi azda najdôležitejší z nich boli vtedajší minister hospodárstva Jaroslav Kubečka a šéf koncernu Volkswagen Carl Hahn, ktorí sa rozhodli uzavrieť dohodu. Písal sa rok 1991 a na Úrade vlády bol dôkazom nového režimu aj príchod veľkých západných investorov. O Bratislavské au...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Top model z Bruselu mieri namiesto Bratislavy do Mexika. Výhodou sú nižšie výrobné náklady aj blízkosť USA
02 - Modified: 2024-11-03 13:10:14 - Feat.: - Title: Po rokoch štrukturálnych problémov je redukcia nákladov nevyhnutná, hovorí šéf Volkswagenu
03 - Modified: 2024-10-31 10:57:57 - Feat.: - Title: Ford znovuzrodil svoj ikonický model Capri. Ako jazdí s technikou od Volkswagenu?
04 - Modified: 2024-10-30 19:48:45 - Feat.: - Title: Volkswagen zverejnil časť úsporných opatrení, odbory hovoria o toxickom zozname
05 - Modified: 2024-10-30 18:29:22 - Feat.: - Title: Najväčší prepad za vyše štyri roky. Očakávaná výroba áut na Slovensku zažíva extrémny útlm