Prinášame vám štyri top témy, ktoré dominovali piatkovej marketingovej HNkonferencii Living on the Edge.
Ide najmä o dáta
Marketing sa posúva na vyššiu úroveň. V biznise už nebude hrať prvé husle výlučne kreativita, do popredia pôjdu aj dáta. „Pri jednotlivých kampaniach musí dôjsť k vyššej efektivite,“ vraví Tomáš Poucha, riaditeľ českého Marketingového institutu.
Jednotlivé analýzy pritom po...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-03-20 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Pomoc hydinárom
01 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Slováci v peňaženkách plnia priehradky na kreditky. Karty dosiahli míľnik, je ich už výrazne viac ako ľudí
02 - Modified: 2024-10-19 05:30:00 - Feat.: - Title: Prináša umelá inteligencia skutočný pokrok alebo ide iba o marketingovú horúčku
03 - Modified: 2024-10-18 09:00:00 - Feat.: - Title: Vyhýbajte sa finančným rizikám. Rastúce zadlženie zhoršuje mentálne zdravie, tvrdí expert pre HN (rozhovor)
04 - Modified: 2024-10-17 13:16:57 - Feat.: - Title: Lagardová do tretice udrela na európske financie. Euro sa teraz dostane pod tlak, hovorí pre HN top expert
05 - Modified: 2024-10-16 14:54:18 - Feat.: - Title: Druhý pilier poráža štát. Niektoré fondy zarábajú deväťnásobok toho, čo ponúknu dlhopisy pre ľudí