Pred štrnástimi rokmi vyskočila priemerná cena reklamného spotu vysielaná počas finále ligy amerického futbalu Super Bowlu v USA z 1,5 milióna dolárov na dva milióny. Išlo o najväčší medziročný skok v histórii Super Bowlu.
Od roku 2000, bez ohľadu na ekonomickú kondíciu firiem, bolo záujemcov o reklamu vždy toľko, že cena išla kontinuálne hore. Nie tak rýchlo ako na vrchole dot com bubliny, ale postupne vyrástla až na aktuálne štyri milióny dolárov.
Ide o najdrahšiu polminútu sveta, dá sa povedať a je tiež jasné, že firmy, ktoré sa odhodlajú k tejto investícii pustia v nedeľu večer amerického času to naj, čo môže reklama ponúknuť.
Pozrite si najdrahšie reklamy na Super Bowle:
01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Celltex investuje do rozšírenia výroby
01 - Modified: 2025-12-28 13:14:17 - Feat.: - Title: Kennedyho centrum žiada od hudobníka milión dolárov za zrušený koncert
02 - Modified: 2025-12-27 06:52:43 - Feat.: - Title: USA použili pri útokoch na militantov z IS rakety vypálené z dronov
03 - Modified: 2025-12-24 17:27:20 - Feat.: - Title: Hráčov v americkej lotérii Powerball na Štedrý deň láka rekordný jackpot, ktorý dosiahol 1,7 miliardy dolárov
04 - Modified: 2025-12-24 11:57:26 - Feat.: - Title: Indická raketa vyniesla do vesmíru doteraz svoj najťažší satelit
05 - Modified: 2025-12-24 11:35:45 - Feat.: - Title: Nový americký plán pre Ukrajinu: Počíta so zmrazením frontu, nezakazuje vstup do NATO, povedal Zelenskyj