StoryEditor

Štyri milióny za pol minúty. Firmy investujú do reklamy na Super Bowle

01.02.2014, 23:00

Pred štrnástimi rokmi vyskočila priemerná cena reklamného spotu vysielaná počas finále ligy amerického futbalu Super Bowlu  v USA z 1,5 milióna dolárov na dva milióny. Išlo o najväčší medziročný skok v histórii Super Bowlu.

Od roku 2000, bez ohľadu na ekonomickú kondíciu firiem, bolo záujemcov o reklamu vždy toľko, že cena išla kontinuálne hore. Nie tak rýchlo ako na vrchole dot com bubliny, ale postupne vyrástla až na aktuálne štyri milióny dolárov.



Ide o najdrahšiu polminútu sveta, dá sa povedať a je tiež jasné, že firmy, ktoré sa odhodlajú k tejto investícii pustia v nedeľu večer amerického času to naj, čo môže reklama ponúknuť.

Pozrite si najdrahšie reklamy na Super Bowle:

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Celltex investuje do rozšírenia výroby
01 - Modified: 2025-12-28 13:14:17 - Feat.: - Title: Kennedyho centrum žiada od hudobníka milión dolárov za zrušený koncert 02 - Modified: 2025-12-27 06:52:43 - Feat.: - Title: USA použili pri útokoch na militantov z IS rakety vypálené z dronov 03 - Modified: 2025-12-24 17:27:20 - Feat.: - Title: Hráčov v americkej lotérii Powerball na Štedrý deň láka rekordný jackpot, ktorý dosiahol 1,7 miliardy dolárov 04 - Modified: 2025-12-24 11:57:26 - Feat.: - Title: Indická raketa vyniesla do vesmíru doteraz svoj najťažší satelit 05 - Modified: 2025-12-24 11:35:45 - Feat.: - Title: Nový americký plán pre Ukrajinu: Počíta so zmrazením frontu, nezakazuje vstup do NATO, povedal Zelenskyj
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
28. december 2025 15:24