StoryEditor

Super Bowl ako drahá nálepka na reklamu

04.02.2016, 23:00
Nedeľné finále amerického futbalu by sme mohli nazvať aj televíznym festivalom reklamy. Takmer štvrtina ľudí si sadá k nemu len kvôli reklamným spotom

Super Bowl je tradične najsledovanejším športovým podujatím v Spojených štátoch. Vysielanie finále amerického futbalu si každý rok striedajú televízie Fox, NBC a CBS. A aj pre ne ide o vrchol športovej sezóny. Počas vyvrcholenia 50. ročníka si inzerenti za 30-sekundový spot zaplatia astronomické štyri milióny a osemstotisíc dolárov.

Cena reklamného spotu počas finále vzrastie oproti bežnej sezóne amerického futbalu viac ako trinásťkrát. V minulom ročníku odvysielali telev...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-01-30 20:26:51 - Feat.: 0 - Title: Brazílske Rio ovládol karneval farieb
01 - Modified: 2024-12-09 13:02:45 - Feat.: - Title: Zúfalý krok Jaguaru môže značku pochovať. Kampaň jej jedine uškodila, tvrdí odborník 02 - Modified: 2024-12-05 18:00:00 - Feat.: - Title: Problematická firma prišla na Slovensko. Tisícky ľudí píšu z falošných profilov na zoznamkách a chcú peniaze 03 - Modified: 2024-10-19 05:30:00 - Feat.: - Title: Prináša umelá inteligencia skutočný pokrok alebo ide iba o marketingovú horúčku 04 - Modified: 2024-10-08 10:30:27 - Feat.: - Title: Na Slovákov najlepšie funguje humor, hovorí šéf marketingu v jednej z našich najväčších bánk (rozhovor) 05 - Modified: 2024-09-24 13:05:25 - Feat.: - Title: Slováci dali na hazard miliardu. Navrhujeme obmedziť reklamu, spôsobuje rozvrat rodín, znie z KDH
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. december 2024 16:11