StoryEditor

Mimovládka nechce rýchlostné cesty

02.05.2017, 00:00
Štát by mohol získať o 600 kilometrov viac efektívnych komunikácií. Oproti vlastnému plánu by ušetril päť miliárd.

Rýchlostná cesta nemusí viesť všade tam, kde si to nakreslil štát. Podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo je takzvaných eRiek zbytočne veľa, na niektorých úsekoch vidia riešenie v lepších cestách „prvej triedy“. Namiesto 90 by sa po nich jazdilo rýchlosťou až 110 kilometrov za hodinu. Úspora by mohla byť až päť miliárd.

„Výhoda ciest prvej triedy je, že majú mene...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-09-26 08:32:25 - Feat.: - Title: Vozový park v Bratislave majú obmeniť ďalšie nové kĺbové autobusy 02 - Modified: 2022-09-26 07:08:20 - Feat.: - Title: Bratislavskí vodiči sa v pondelok ráno zdržia v okolí tunela Sitina 03 - Modified: 2022-09-22 13:31:57 - Feat.: - Title: Doprava v Bratislave sa opäť miestami komplikuje, hlásia nehody i kolóny 04 - Modified: 2022-09-20 16:56:55 - Feat.: - Title: Štát sa ospravedlnil finančníkovi Haščákovi za nezákonné stíhanie a väzbu, potvrdil jeho právnik 05 - Modified: 2022-09-20 09:10:53 - Feat.: - Title: Postrach elektromobilov: Čína a Kalifornia vypínajú autám nabíjačky, elektriny je málo
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. september 2022 07:27