StoryEditor

Mimovládka nechce rýchlostné cesty

02.05.2017, 00:00
Štát by mohol získať o 600 kilometrov viac efektívnych komunikácií. Oproti vlastnému plánu by ušetril päť miliárd.

Rýchlostná cesta nemusí viesť všade tam, kde si to nakreslil štát. Podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo je takzvaných eRiek zbytočne veľa, na niektorých úsekoch vidia riešenie v lepších cestách „prvej triedy“. Namiesto 90 by sa po nich jazdilo rýchlosťou až 110 kilometrov za hodinu. Úspora by mohla byť až päť miliárd.

„Výhoda ciest prvej triedy je, že majú mene...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-31 16:35:03 - Feat.: - Title: Na viacerých úsekoch je potrebné rátať deň pred sviatkom s kolónami a dlhším zdržaním 02 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto 03 - Modified: 2024-10-14 08:00:13 - Feat.: - Title: Tržby v auguste klesli, rástli vo vybraných službách a informačných činnostiach 04 - Modified: 2024-09-25 19:11:39 - Feat.: - Title: Libanončania utekajúci pred útokmi Izraela podporu od štátu nečakajú, pomáhajú si sami 05 - Modified: 2024-09-22 19:38:13 - Feat.: - Title: Rýchlostná cesta R1 je v Banskej Bystrici plne prejazdná v oboch smeroch
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 09:30