Doprava na bratislavskom obchvateHN
Štát by mohol získať o 600 kilometrov viac efektívnych komunikácií. Oproti vlastnému plánu by ušetril päť miliárd.
Rýchlostná cesta nemusí viesť všade tam, kde si to nakreslil štát. Podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo je takzvaných eRiek zbytočne veľa, na niektorých úsekoch vidia riešenie v lepších cestách „prvej triedy“. Namiesto 90 by sa po nich jazdilo rýchlosťou až 110 kilometrov za hodinu. Úspora by mohla byť až päť miliárd.
„Výhoda ciest prvej triedy je, že majú mene...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-15 15:53:40 - Feat.: - Title: Najdlhší z chýbajúcich úsekov D3 by mal stáť necelých 400 miliónov eur, ponuku predložil Váhostav
02 - Modified: 2025-07-13 13:10:16 - Feat.: - Title: Slovenská správa ciest opravila cestný most ponad rieku Váh v Šali
03 - Modified: 2025-07-08 09:01:00 - Feat.: - Title: Vodiči pozor, prídu pokuty až do 1 300 eur: Zistite, koľko vás aká chyba môže stáť
04 - Modified: 2025-07-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Spaľováky môžu skončiť skôr: Nechcete elektromobily? Dostanete ich príkazom
05 - Modified: 2025-07-05 07:00:00 - Feat.: - Title: V budúcnosti už v mestách nebudeme môcť odbočiť doľava. Mnohonásobne to zlepší dopravnú situáciu, vysvetľuje odborník