StoryEditor

Mimovládka nechce rýchlostné cesty

02.05.2017, 00:00
Štát by mohol získať o 600 kilometrov viac efektívnych komunikácií. Oproti vlastnému plánu by ušetril päť miliárd.

Rýchlostná cesta nemusí viesť všade tam, kde si to nakreslil štát. Podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo je takzvaných eRiek zbytočne veľa, na niektorých úsekoch vidia riešenie v lepších cestách „prvej triedy“. Namiesto 90 by sa po nich jazdilo rýchlosťou až 110 kilometrov za hodinu. Úspora by mohla byť až päť miliárd.

„Výhoda ciest prvej triedy je, že majú mene...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-12 07:33:47 - Feat.: - Title: Rast reálnych miezd pokračoval aj v máji, uviedol Štatistický úrad 02 - Modified: 2024-07-10 07:15:03 - Feat.: - Title: Diaľnica D1 za Čatajom v smere na Trnavu je pre nehodu neprejazdná 03 - Modified: 2024-07-09 10:44:44 - Feat.: - Title: Systém spolupráce štátu pri dotáciách s verejnosťou by mal byť jasnejší 04 - Modified: 2024-07-09 09:43:39 - Feat.: - Title: Ako bojovať s mikrospánkom? Jednoduché tipy vám pomôžu zostať za volantom svieži 05 - Modified: 2024-07-04 12:00:00 - Feat.: - Title: Toto sú chyby vodičov, ktorými ostatných ohrozujú i vytáčajú. Našli ste sa v nich aj vy?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
12. júl 2024 17:21