Doprava na bratislavskom obchvateHN
Štát by mohol získať o 600 kilometrov viac efektívnych komunikácií. Oproti vlastnému plánu by ušetril päť miliárd.
Rýchlostná cesta nemusí viesť všade tam, kde si to nakreslil štát. Podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo je takzvaných eRiek zbytočne veľa, na niektorých úsekoch vidia riešenie v lepších cestách „prvej triedy“. Namiesto 90 by sa po nich jazdilo rýchlosťou až 110 kilometrov za hodinu. Úspora by mohla byť až päť miliárd.
„Výhoda ciest prvej triedy je, že majú mene...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-10 13:30:00 - Feat.: - Title: Prísnejšie pravidlá na cestách: novela má chrániť chodcov aj sprísniť pokuty
02 - Modified: 2025-06-11 11:17:50 - Feat.: - Title: ME vo futbale do 21 rokov: Bratislavu čakajú výrazné dopravné obmedzenia. Niektoré cesty budú úplne uzavreté
03 - Modified: 2025-06-05 18:21:43 - Feat.: - Title: Na hlavnom ťahu medzi Veľkou Mačou a Sereďou prišlo k tragickej nehode
04 - Modified: 2025-06-04 12:00:00 - Feat.: - Title: Elektromobil pre chudobných. Ekológovia chcú sociálny lízing, štáty si majú požičať
05 - Modified: 2025-05-31 13:54:53 - Feat.: - Title: Život na Orave by mohol byť lepší, politici však nechápu, aká dôležitá je R3