Hoci obrat firmy každý rok atakuje alebo presahuje 50 miliónov eur, od roku 2021 je Okay stratové.
StoryEditor

Smutný pes a „tovar musí preč“. Okay elektro nezatvorilo, teraz si naň posvieti inšpekcia

22.07.2024, 00:00
  • Jednou zo sietí, ktoré u nás predávajú spotrebiče, je Okay elektro.
  • Ku koncu júna avizovali v sloganoch spojenia evokujúce zatváranie, tovar mal ísť preč do 4. júla.
  • Spoločnosť však funguje aj po tomto termíne. 
  • Pre kampaň ich má teraz v hľadáčiku inšpekcia, zistili HN.
  • Podľa dát na FinState zvýšila vlani spoločnosť Okay Slovakia stratu o 226 percent na viac ako 5,6 milióna eur.
  • Tržby sa prepadli o 25 percent na takmer 48,7 milióna eur.

Fanúšikovia spotrebičov a ďalších zariadení si na Slovensku vedia prísť na svoje. Na tuzemskom trhu pôsobí množstvo spoločností, ktoré okrem výberu v tradičných kamenných prevádzkach ponúkajú aj nakupovanie prostredníctvom internetového obchodu. Našincom nie sú cudzie mená ako Alza, Datart, Nay, Andrea Shop či Okay. 

image

Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak

Práve posledná spomenutá sieť v júni v kampani avizovala, že „zatvára“ a do 4. júla „všetko musí preč“. Profily spoločnosti na sociálnych sieťach a aj jej e-shop zdobila grafika v čiernej a žltej farbe so smutným psom.

Zákazníkov mali k nákupu prilákať lepšie ceny rôznych produktov, od mobilných telefónov až po nábytok. Skončiť mali aj predajne.

Už pri spustení tejto akcie portál Živé.sk upozornil, že realita bude zrejme iná. Portál sa odvolával na fakt, že v minulosti niekoľkokrát došlo k podobnej kampani a maloobchodník nakoniec vo svojich aktivitách pokračoval. Po dvoch týždňoch od šibeničného termínu, ktorým bol deň pred Sviatkom sv. Cyrila a Metoda, je jasné, že sa história opakuje. 

Zákazník je prvoradý 

Grafiku vymenili v Okay za inú, na jednej z nich je pes šťastný z toho, že sú na trhu už 30 rokov. Na ďalšej zase komunikujú zľavy vo výške DPH....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-20 12:18:21 - Feat.: 1 - Title: Nový trend v pití piva: mladšie generácie sa začínajú obzerať po balení, ktoré pre Slovákov nebolo typické 02 - Modified: 2024-07-12 17:38:09 - Feat.: 1 - Title: Zóna pri kľúčovej nemocnici v Bratislave rastie. McDonald’s tam chce najmodernejšiu prevádzku, už hľadá ľudí 03 - Modified: 2024-07-12 11:40:57 - Feat.: 1 - Title: Majiteľ poľskej Biedronky prináša na Slovensko sieť drogérií. Prvých ľudí zháňajú v Bratislave
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza) 04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele 05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. november 2024 10:00