Fanúšikovia spotrebičov a ďalších zariadení si na Slovensku vedia prísť na svoje. Na tuzemskom trhu pôsobí množstvo spoločností, ktoré okrem výberu v tradičných kamenných prevádzkach ponúkajú aj nakupovanie prostredníctvom internetového obchodu. Našincom nie sú cudzie mená ako Alza, Datart, Nay, Andrea Shop či Okay.
Práve posledná spomenutá sieť v júni v kampani avizovala, že „zatvára“ a do 4. júla „všetko musí preč“. Profily spoločnosti na sociálnych sieťach a aj jej e-shop zdobila grafika v čiernej a žltej farbe so smutným psom.
Zákazníkov mali k nákupu prilákať lepšie ceny rôznych produktov, od mobilných telefónov až po nábytok. Skončiť mali aj predajne.
Už pri spustení tejto akcie portál Živé.sk upozornil, že realita bude zrejme iná. Portál sa odvolával na fakt, že v minulosti niekoľkokrát došlo k podobnej kampani a maloobchodník nakoniec vo svojich aktivitách pokračoval. Po dvoch týždňoch od šibeničného termínu, ktorým bol deň pred Sviatkom sv. Cyrila a Metoda, je jasné, že sa história opakuje.
Zákazník je prvoradý
Grafiku vymenili v Okay za inú, na jednej z nich je pes šťastný z toho, že sú na trhu už 30 rokov. Na ďalšej zase komunikujú zľavy vo výške DPH....
Zostáva vám 85% na dočítanie.