StoryEditor

Dopekané pečivo v reťazcoch vytláča tradičných výrobcov

23.06.2017, 00:00
Zmrazené produkty robia problémy producentom čerstvého tovaru.

Nákupné návyky Slovákov sa na prelome milénia a po príchode veľkých supermarketov zmenili. Sobotné výlety na trh sú pre mnohých minulosťou, podobne aj ranné státie v radoch na čerstvé pečivo. Spotrebitelia sú zvyknutí nájsť všetko, čo potrebujú, na jednom mieste, kedykoľvek. Zhlukovanie obchodných segmentov pod jednu strechu je síce pohodlné, ale pre niektoré biznisy likvidačné. Kým napríklad pestovatelia zeleniny si už nachádzajú cestu, ako sa dostať do regálov supermarketov, pekári bojujú s problémami. Príčiny sú rôzne. Niektorý...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-25 16:00:00 - Feat.: - Title: Vieme, kedy k nám príde plyn z Poľska, no „drogy“ ostávajú záhadou 02 - Modified: 2023-05-23 17:42:00 - Feat.: - Title: Čaputová podpísala zákon o prevoze skaziteľných potravín 03 - Modified: 2023-05-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Rozhovor týždňa Pavla Novotného: Do inovácií nalievame 25 miliárd dolárov ročne, tvrdí kórejský viceminister 04 - Modified: 2023-05-22 14:23:40 - Feat.: - Title: Kontrolóri klepli Lidlu po prstoch: na východe Slovenska našli neporiadok či hnilé pomaranče 05 - Modified: 2023-05-21 10:55:10 - Feat.: - Title: Bosna si pri halál potravinách veľa sľubuje od Európy, kde počet moslimov rastie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. máj 2023 21:08