V čase, keď Spojené štáty spejú k vrcholu predvolebnej kampane pred voľbami svojho prezidenta, výrobca piva Budweiser na šesť mesiacov mení názov svojho produktu na America.
Najväčšia pivovarnícka spoločnosť v USA Anheuser-Busch Companies, patriaca pod belgickú sieť Anheuser-Busch InBev, túto novinku oznámila v noci nadnes.
Pivo značky America sa začne predávať 23. mája a v predaji bude do 8. novembra - v deň, keď sa bude rozhodovať, kto sa stane prezidentom USA.
V tomto čase budú plechovky a fľaše s budweiserom zdobiť americké symboly, napríklad Socha Slobody. Magazín Co. Design okrem toho informoval, že obchodný slogan "King of beers" (Kráľ pív) sa zmení na "E pluribus unum" (Z mnohých jedno), ktoré bolo do roku 1956 oficiálnym mottom USA.
Predaj limitovanej série pív s novým názvom bude časovo kolidovať s olympiádou v brazílskom Riu de Janeiro i s paraolympijskými hrami. Cieľom je povzbudiť milovníkov piva, aby "oslavovali Ameriku", vysvetlila spoločnosť Anheuser-Busch Companies.