StoryEditor

Paradox úspechu. Lego muselo kvôli dopytu obmedziť reklamu

09.09.2016, 00:00

Lego v Spojených štátoch riešilo problém, ktorý by si veľa firiem prialo mať. Príliš dobre sa predávalo. Dánsky výrobca stavebníc nestihol dopyt uspokojovať, rozhodol sa preto pridusiť výdavky na reklamu a ubrať tak na publicite. Taktika vyšla. Firma v USA na rozdiel od zvyšku sveta nerastie.

Nezvyčajný krok
Nezvyčajný krok, o ktorom referoval denník The Washington Post, zrejme zabral. Populárny výrobca s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-05 07:39:49 - Feat.: - Title: Tržby v slovenskom maloobchode sa zvýšili siedmy mesiac po sebe 02 - Modified: 2024-08-26 14:27:58 - Feat.: - Title: Rezort financií plánuje zriadiť web na porovnanie cien potravín v maloobchode 03 - Modified: 2024-08-21 10:54:16 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Pepco a Action dostanú konkurenciu. Vieme, v ktorých slovenských mestách sa objaví známy reťazec 04 - Modified: 2024-08-19 12:30:36 - Feat.: - Title: Nálada v nemeckom maloobchode sa výrazne zhoršila, tvrdí ekonomický inštitút Ifo 05 - Modified: 2024-08-19 08:35:06 - Feat.: - Title: Amerike sa darí aj v ťažkých časoch. Tržby gigantu potiahol segment, ktorého obľuba rastie aj na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
07. september 2024 19:04