StoryEditor

Paradox úspechu. Lego muselo kvôli dopytu obmedziť reklamu

09.09.2016, 00:00

Lego v Spojených štátoch riešilo problém, ktorý by si veľa firiem prialo mať. Príliš dobre sa predávalo. Dánsky výrobca stavebníc nestihol dopyt uspokojovať, rozhodol sa preto pridusiť výdavky na reklamu a ubrať tak na publicite. Taktika vyšla. Firma v USA na rozdiel od zvyšku sveta nerastie.

Nezvyčajný krok
Nezvyčajný krok, o ktorom referoval denník The Washington Post, zrejme zabral. Populárny výrobca s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Tesca pre HN: Pozeráme sa po menších sídlach. Potenciál majú aj miesta s tritisíc obyvateľmi 02 - Modified: 2024-10-29 12:02:42 - Feat.: - Title: Budú vajcia pred Vianocami vzácnou komoditou? V mnohých obchodoch chýbajú, dodávky sú menšie 03 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf Kauflandu Slovensko pre HN: Balíček nám zhorší finančné výsledky o 10 percent, prehodnotíme investície 04 - Modified: 2024-10-18 15:11:01 - Feat.: - Title: Prečo je maslo drahé? HN pripravili sériu otázok a odpovedí k dianiu okolo tohto produktu 05 - Modified: 2024-10-18 15:11:58 - Feat.: - Title: Prvý závan Biedronky prichádza s novou poľskou drogériou. Už otvorila prvú predajňu na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 08:59