StoryEditor

Coca-Cola rozširuje portfólio. O alkohol

08.03.2018, 23:00

Populárny výrobca nápojov ide experimentovať s výrobou vlastného alkoholického nápoja. Je to prvýkrát za vyše 130-ročné fungovanie spoločnosti, doteraz sa Coca-Cola špecializovala iba na nealkoholické nápoje.


Nový produkt uvedú tento rok na japonskom trhu, kde sú výrobky tejto spoločnosti veľmi obľúbené. Značková verzia obľúbeného japonského nápoja s názvom Chu-Hi sa však zrejme neuchytí mimo ázijských nákupných regálov. Tamojší trh je totiž podľa riaditeľa japonskej pobočky Jorgeho Garduńa príliš špecifický pre ostatné krajiny sveta....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 15:55:40 - Feat.: - Title: Šéf Tatranskej mliekarne pre HN: vyvážame na Balkán aj do Nemecka, výrobu plánujeme rozšíriť aj o luxus 02 - Modified: 2024-11-21 10:07:53 - Feat.: - Title: VIDEO Čo sa deje s tvojim mozgom, keď sa opiješ tak, že si ráno nič nepamätáš? Táto simulácia mnohým otvorila oči 03 - Modified: 2024-11-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Alkohol už nie je pre mladých cool. Generácia Z sa opíja menej, nie je to totiž v móde a je to trápne 04 - Modified: 2024-11-16 14:01:30 - Feat.: - Title: Hnutie Slovensko chce zákaz reklám na hazard a alkohol počas dňa 05 - Modified: 2024-11-15 13:00:00 - Feat.: - Title: 20 rokov pil alkohol každý deň. Muž ho na mesiac vysadil, toto sa udialo s jeho telom
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 08:22