StoryEditor

Coca-Cola rozširuje portfólio. O alkohol

08.03.2018, 23:00

Populárny výrobca nápojov ide experimentovať s výrobou vlastného alkoholického nápoja. Je to prvýkrát za vyše 130-ročné fungovanie spoločnosti, doteraz sa Coca-Cola špecializovala iba na nealkoholické nápoje.


Nový produkt uvedú tento rok na japonskom trhu, kde sú výrobky tejto spoločnosti veľmi obľúbené. Značková verzia obľúbeného japonského nápoja s názvom Chu-Hi sa však zrejme neuchytí mimo ázijských nákupných regálov. Tamojší trh je totiž podľa riaditeľa japonskej pobočky Jorgeho Garduńa príliš špecifický pre ostatné krajiny sveta....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-27 14:04:59 - Feat.: - Title: Tesco znižuje ceny o hodnotu DPH z 10 % na 0 % pri stovkách potravín 02 - Modified: 2024-12-26 08:51:14 - Feat.: - Title: Sviatky sú z hľadiska pitia alkoholu rizikovejším obdobím, upozorňujú odborníci 03 - Modified: 2024-12-25 23:00:00 - Feat.: - Title: Pocit nafúknutého brucha či pomalý metabolizmus: Táto desiatka potravín vám pomôže s trávením 04 - Modified: 2024-12-24 18:30:00 - Feat.: - Title: Veľké porovnanie cien potravín: ktoré položky stoja rovnako ako na začiatku roka a ktoré zdraželi najprudšie? 05 - Modified: 2024-12-23 08:58:36 - Feat.: - Title: Od októbra doručilo potraviny a vodu na severe Pásma Gazy len 12 kamiónov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. december 2024 21:38