Vyhrá automobilka, ktorá najrýchlejšie odstráni nedostatky súčasných e-áut. Výrobcovia na autá budúcnosti preto vynakladajú miliardy eur.
Osemdesiat miliárd eur. Takúto astronomickú sumu sa rozhodol koncern Volkswagen vyčleniť na elektromobilitu. Ten má po afére dieselgate ambiciózne plány, keďže do roku 2030 chce na trhu ponúkať viac ako 300 modelov na batérie. „Peniaze by sa mali využiť v prvom rade na výskum a vývoj batérií,“ tvrdí pre HN analytik Revue priemyslu Martin Jesný. Veľká suma však podľa o...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-20 10:00:00 - Feat.: - Title: Európska centrálna banka opäť znižuje sadzby, Slovensko však čakajú vyššie dane a inflácia
02 - Modified: 2024-11-08 14:24:02 - Feat.: - Title: Šéf OFZ pre HN: Mnohé huty prežívajú vďaka predaju emisných povoleniek. Prejedajú si tak vlastnú budúcnosť
03 - Modified: 2024-11-08 10:44:44 - Feat.: - Title: Logika velí presunúť prestížne Audi z Bruselu do Bratislavy, no Slovensko stráca. Kam mieri top model?
04 - Modified: 2024-11-02 14:14:54 - Feat.: - Title: Možnosť vzdelávať sa má vo firmách na Slovensku polovica zamestnancov, desatina o túto možnosť prišla
05 - Modified: 2024-11-01 19:53:57 - Feat.: - Title: Pripravenosť na zavedenie ESG kritérií môže byť výhodou pre firmy, tvrdia odborníci