StoryEditor

Firmy a predajcovia objavujú ľudí vo veku 50 a viac rokov

08.04.2019, 00:00

Ak ide o generáciu päťdesiatnikov a starších, sú marketingoví riaditelia tak trochu vo schizofrenickej situácii. Hoci si takmer všetci myslia, že si táto skupina zákazníkov zaslúži pozornosť, v skutočnosti im ju venuje iba menšia časť z nich. Táto generácia pritom do budúcnosti predstavuje veľkú kúpnu silu. Podiel firiem, ktoré dávajú aspoň časť svojho marketingového rozpočtu na špecifickú reklamu pre túto generáciu, je navyše zanedbateľný. Dosahuje iba šesť percent. Ukazuje to aktuálny prieskum agentúry Ogilvy medzi šéfmi marketingu významných firiem....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-19 05:30:00 - Feat.: - Title: Prináša umelá inteligencia skutočný pokrok alebo ide iba o marketingovú horúčku 02 - Modified: 2024-10-08 10:30:27 - Feat.: - Title: Na Slovákov najlepšie funguje humor, hovorí šéf marketingu v jednej z našich najväčších bánk (rozhovor) 03 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 04 - Modified: 2024-07-12 13:10:13 - Feat.: - Title: 10 top dotácií nového ministerstva: Dostalo sa aj na influencerov, výtvarníkov v uliciach alebo teambuilding 05 - Modified: 2024-07-04 08:05:27 - Feat.: - Title: Zuzana Ťapáková nečakane odchádza z STVR. Exkluzívny flek si nevedela podržať?!
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. november 2024 19:23