Ak ide o generáciu päťdesiatnikov a starších, sú marketingoví riaditelia tak trochu vo schizofrenickej situácii. Hoci si takmer všetci myslia, že si táto skupina zákazníkov zaslúži pozornosť, v skutočnosti im ju venuje iba menšia časť z nich. Táto generácia pritom do budúcnosti predstavuje veľkú kúpnu silu. Podiel firiem, ktoré dávajú aspoň časť svojho marketingového rozpočtu na špecifickú reklamu pre túto generáciu, je navyše zanedbateľný. Dosahuje iba šesť percent. Ukazuje to aktuálny prieskum agentúry Ogilvy medzi šéfmi marketingu významných firiem....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-19 16:11:27 - Feat.: - Title: PPA naliala do marketingu potravinárov viac ako dva milióny. Podporu získalo 137 firiem
02 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie
03 - Modified: 2025-11-14 12:22:48 - Feat.: - Title: Musíme zabrať, Slovensko je v porovnaní kúpyschopnosti v rámci EÚ na najnižších priečkach
04 - Modified: 2025-10-29 14:56:33 - Feat.: - Title: Effectix: Stopnúť marketing v ekonomickej neistote je strategická sabotáž
05 - Modified: 2025-10-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Riešenie pre odporcov elektromobilov? Kia ponúkne štýlový osviežovač s vôňou benzínu