StoryEditor

Reťazce a výrobcovia sa vrhli do prebaľovania tovarov

09.10.2019, 00:00
Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce.

Ťažko nájsť spoločnosť, ktorá by nevyhlásila nejaký cieľ a zmenu týkajúcu sa obalov. Na mušku si berú obaly z polystyrénu, celofánu a niekde aj biorozložiteľné plasty a z plastových obalov sa prebaľuje do papiera.

Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce. Najviac hovoria o tých obaloch, ktoré sa týkajú ich vlastných značiek, ale tlačiť do zmien sa snažia aj výrobcov klasických značiek. Robiť „zelené a udržateľné“ zmeny je dnes dobrý marketing pre každú spoločnosť.



Bioplasty sa neosvedčili

Napríklad Tesco vo svojom „obalovom manuáli“ píše: Materiály ozna...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-26 08:00:00 - Feat.: - Title: Poľská revolúcia neprišla. Boj o zákazníka sa posúva inde (komentár zástupcu šéfredaktorky HN v The Economist) 02 - Modified: 2025-12-24 16:37:22 - Feat.: - Title: Nedostatky sa v novembri 2025 zistili pri 191 z 3657 kontrol potravín 03 - Modified: 2025-12-24 09:13:13 - Feat.: - Title: Predvianočný nákup zlacnel oproti vlaňajšku o 23 percent, tvrdí Takáč. Niektoré potraviny však zdraželi 04 - Modified: 2025-12-23 10:00:39 - Feat.: - Title: Cenové zvraty nastali pri viacerých potravinách. Za ktoré si oproti vlaňajšku priplatíme a ktoré zlacneli? 05 - Modified: 2025-12-22 23:00:00 - Feat.: - Title: Chystáte sa na vianočné pečenie? Pozrite si prehľad cien konkrétnych potravín
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. december 2025 14:00