StoryEditor

Reťazce a výrobcovia sa vrhli do prebaľovania tovarov

09.10.2019, 00:00
Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce.

Ťažko nájsť spoločnosť, ktorá by nevyhlásila nejaký cieľ a zmenu týkajúcu sa obalov. Na mušku si berú obaly z polystyrénu, celofánu a niekde aj biorozložiteľné plasty a z plastových obalov sa prebaľuje do papiera.

Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce. Najviac hovoria o tých obaloch, ktoré sa týkajú ich vlastných značiek, ale tlačiť do zmien sa snažia aj výrobcov klasických značiek. Robiť „zelené a udržateľné“ zmeny je dnes dobrý marketing pre každú spoločnosť.



Bioplasty sa neosvedčili

Napríklad Tesco vo svojom „obalovom manuáli“ píše: Materiály ozna...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-11-25 23:00:00 - Feat.: - Title: Žiadne nízkotučné diéty: Zdravé trávenie a imunitu naštartujete týmito zvykmi a potravinami 02 - Modified: 2022-11-25 16:00:00 - Feat.: - Title: Zasýtia a môžete ich jesť takmer bez obmedzení: Tieto potraviny majú minimálnu energetickú hodnotu 03 - Modified: 2022-11-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Nákupnú horúčku počas Black Friday nezastavila ani rekordná inflácia. Je aj o 40 percent vyšší záujem 04 - Modified: 2022-11-23 18:32:47 - Feat.: - Title: Diskontný reťazec berie Slovensko útokom. Vybavil hlavné mesto a teraz mieri na východ 05 - Modified: 2022-11-11 14:11:50 - Feat.: - Title: Portugalská inflácia sa v októbri zrýchlila na 30-ročné maximum, presiahla desať percent. Potraviny idú hore
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. november 2022 09:41