StoryEditorReťazce a výrobcovia sa vrhli do prebaľovania tovarov
Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce.
Ťažko nájsť spoločnosť, ktorá by nevyhlásila nejaký cieľ a zmenu týkajúcu sa obalov. Na mušku si berú obaly z polystyrénu, celofánu a niekde aj biorozložiteľné plasty a z plastových obalov sa prebaľuje do papiera.
Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce. Najviac hovoria o tých obaloch, ktoré sa týkajú ich vlastných značiek, ale tlačiť do zmien sa snažia aj výrobcov klasických značiek. Robiť „zelené a udržateľné“ zmeny je dnes dobrý marketing pre každú spoločnosť.
Bioplasty sa neosvedčili
Napríklad Tesco vo svojom „obalovom manuáli“ píše: Materiály ozna...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?
03 - Modified: 2024-04-12 10:17:51 - Feat.: - Title: Revolúcia na tanieri. Je o geneticky modifikované potraviny záujem?
04 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť
05 - Modified: 2024-04-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Opuchy, zhoršené dýchanie, tráviace ťažkosti, migrény, vyčerpanosť: Kedy nám jedlo robí zo života peklo?