Ak platí, že obal predáva, tak by zrejme nemal byť z plastu. Spotrebitelia totiž menia preferencie pri nákupoch nápojov, pričom sa čoraz viac stránia práve umelohmotných obalov. Viacerí veľkí výrobcovia potvrdzujú, že vlani najvýraznejšie stúpol predaj v plechovkách. A to na úkor PET a vratných fliaš. V snahe vyhovieť požiadavkám zákazníkov a tiež v rámci svojich stratégií na ochranu životného prostredia sa veľké firmy rozhodli pozmeniť portfólio, na ktoré boli Slováci roky zvyknutí.
Heineken už ukončil výrobu ochutených pív Zlatý Bažant v plastových fľašiach. Týmto krokom budúci rok ušetrí 28 ton plastu. Nezaháľa ani jeho hlavný konkurent Plzeňský Prazdroj. „Ako prvý prestan...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.