Nástup elektromobility si vyžaduje obrovské investície. Náš závod, ktorý sa sústreďuje na najziskovejšie vozidlá, je práve jedným z nástrojov, ako na ňu zarobiť.
Volkswagen, podobne ako celé odvetvie, aktuálne vedie tvrdý boj s dosahmi pandémie. Lockdowny, ktoré sa po Európe objavujú znenazdajky, kruto ohrozujú predaje aj chod výrobcov a ich dodávateľov.
Tieto problémy však neprivádzajú sektor do ťažkej situácie tak ako nutnosť znižovania emisií. Pred elektromobilitou majú obrovský rešpekt aj najväčší producenti. „Nechceme skončiť ako Nokia. Tá je dobrým príkladom toho, čo sa môže stať spoločnostiam, ktoré sa rýchlo a flexibilne neadaptujú. Jednoducho neprežijú,“ uviedol pre Bloomberg šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-03 23:14:10 - Feat.: - Title: Nasadia Japonci v Košiciach vlastný alebo americký scenár? Bez plánu hrozí celej fabrike skorý koniec
02 - Modified: 2025-12-03 09:54:19 - Feat.: - Title: „Spaľováky“ môžu byť zachránené: Brusel chce prelomiť ich plánovaný zákaz predaja
03 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín
04 - Modified: 2025-12-01 14:05:10 - Feat.: - Title: Nemecký priemysel má problém, nedostatok čipov hlási dvojnásobok podnikov
05 - Modified: 2025-12-01 09:49:40 - Feat.: - Title: Rekordný september sa nezopakoval. Podiel čínskych áut v Európe klesol, no lacné značky na juhu rastú