StoryEditor

Môžeme sa oslabiť aj v segmente nízkonákladoviek?

13.01.2018, 23:00
Fakt, že nízkonákladovky v čoraz väčšom rozsahu mieria aj na veľké susedné letiská, vyvoláva otázky, či na to nedoplatí oslabením práve Bratislava.

V tejto súvislosti sa spomína najmä Viedeň. Avizovaný príchod maďarského Wizz Airu na Schwechat bude tento rok znamenať zavedenie liniek s destináciami ako Gdansk, Tel Aviv, Tenerife či Kutaisi.

​Našu metropolu by to však nemuselo ohroziť. Práve Wizz Air totiž v poslednej dobe priamo úmerne s rýchlym rastom nakupuje nové lietadlá, ktoré potrebuje niekam umiestniť. A aj vzhľadom na to, že bratislavské letisko je pomerne malé, stroje sa bázujú inde. Odchod liniek z Bratislavy by to však priniesť nemalo.

01 - Modified: 2023-03-23 11:25:18 - Feat.: - Title: Bratislava bude v tomto roku hospodáriť s rozpočtom viac než 600 miliónov eur. Vallo chce ušetriť 02 - Modified: 2023-03-23 10:16:55 - Feat.: - Title: Bratislava avizuje zdraženie viacerých poplatkov, daň z ubytovania narastie o 64 percent 03 - Modified: 2023-03-23 09:39:31 - Feat.: - Title: Koľko hypermarketov je už na Bratislavu priveľa? V hlavnom meste chce konkurent Lidla svoj desiaty obchod 04 - Modified: 2023-03-22 08:16:37 - Feat.: - Title: Naď chce z ulice škrtnúť ruského maršala. Historik pre HN varuje pred reakciou propagandy Kremľa 05 - Modified: 2023-03-21 08:30:17 - Feat.: - Title: Kto bol Daniel Tupý? Študenta zrejme zavraždili neonacisti. Polícia robila chyby, prípad nie je ani po 18 rokoch uzavretý
menuLevel = 2, menuRoute = focus/biznis, menuAlias = biznis, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
23. marec 2023 13:38