StoryEditor

Môžeme sa oslabiť aj v segmente nízkonákladoviek?

13.01.2018, 23:00
Fakt, že nízkonákladovky v čoraz väčšom rozsahu mieria aj na veľké susedné letiská, vyvoláva otázky, či na to nedoplatí oslabením práve Bratislava.

V tejto súvislosti sa spomína najmä Viedeň. Avizovaný príchod maďarského Wizz Airu na Schwechat bude tento rok znamenať zavedenie liniek s destináciami ako Gdansk, Tel Aviv, Tenerife či Kutaisi.

​Našu metropolu by to však nemuselo ohroziť. Práve Wizz Air totiž v poslednej dobe priamo úmerne s rýchlym rastom nakupuje nové lietadlá, ktoré potrebuje niekam umiestniť. A aj vzhľadom na to, že bratislavské letisko je pomerne malé, stroje sa bázujú inde. Odchod liniek z Bratislavy by to však priniesť nemalo.

01 - Modified: 2024-11-05 08:29:11 - Feat.: - Title: VIDEO: Na Bajkalskej ulici v Bratislave horelo auto 02 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Top model z Bruselu mieri namiesto Bratislavy do Mexika. Výhodou sú nižšie výrobné náklady aj blízkosť USA 03 - Modified: 2024-11-04 12:12:37 - Feat.: - Title: Kto ovláda Bratislavu? Po hrubokrkých nastúpili biele goliere, dépeháčkari a „cezpoľní“ z Viedne 04 - Modified: 2024-11-01 12:52:00 - Feat.: - Title: Pri nehode troch áut na D1 v smere z Bratislavy sa zranili traja ľudia 05 - Modified: 2024-11-01 11:22:39 - Feat.: - Title: Predaje bytov v bratislavských novostavbách medziročne stúpli o vyše trojnásobok
menuLevel = 2, menuRoute = focus/biznis, menuAlias = biznis, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
05. november 2024 09:36