robotník, obchvat, diaľniceTASR
StoryEditor

Kam smerovali ďalšie neplánované výdavky?

25.07.2018, 00:00
Ušetriť sa však naopak malo na nižších hodinových odmenách pre právnikov.

Šesť miliónov sa malo tiež skôr vyčerpať pre enormný záujem firiem o výstavbu obchvatu.

Ministerstvo dopravy informovalo, že poradenská spoločnosť musela posúdiť 500 referencií s cieľom kvalifikácie záujemcov o verejnú súťaž.

Všetky tak bolo treba vyhodnocovať, v konečnom dôsledku však aj keď zobrali čas ušetrili štátu stovky miliónov eur.

Okrem toho, ministerstvo muselo tiež neočakávane využívať poradenské služby aj pre zmeny v metodikách hlavného štatistického úradu EÚ.

Projekt D4/R7 musel totiž štát klasifikovať mimo verejného dlhu Slovenska.

Ušetriť sa však naopak malo na nižších hodinových odmenách pre právnikov, namiesto 444 eur im tak bude patriť odmena 400 eur.

01 - Modified: 2024-04-24 08:41:05 - Feat.: - Title: Samosprávam preplatia za výdavky počas prílevu cudzincov takmer stotisíc eur 02 - Modified: 2024-04-14 17:45:00 - Feat.: - Title: Slováci si tvoria železnú rezervu, trojmesačné výdavky by z nej však pokryla menej než polovica 03 - Modified: 2024-04-05 12:58:43 - Feat.: - Title: Nórsko plánuje do roku 2036 zvýšiť výdavky na armádu o vyše 50 miliárd eur, chce sa brániť pred Ruskom 04 - Modified: 2024-03-11 10:59:31 - Feat.: - Title: Stavebníctvo sa utlmuje. Pomôcť by mohla štátna podpora renovácií budov, upozorňuje slovensko-česká asociácia 05 - Modified: 2024-03-04 14:30:00 - Feat.: - Title: Paušálne verzus skutočné výdavky. Čo sa kedy a komu viac oplatí?
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
25. apríl 2024 00:22