robotník, obchvat, diaľniceTASR
StoryEditor

Kam smerovali ďalšie neplánované výdavky?

25.07.2018, 00:00
Ušetriť sa však naopak malo na nižších hodinových odmenách pre právnikov.

Šesť miliónov sa malo tiež skôr vyčerpať pre enormný záujem firiem o výstavbu obchvatu.

Ministerstvo dopravy informovalo, že poradenská spoločnosť musela posúdiť 500 referencií s cieľom kvalifikácie záujemcov o verejnú súťaž.

Všetky tak bolo treba vyhodnocovať, v konečnom dôsledku však aj keď zobrali čas ušetrili štátu stovky miliónov eur.

Okrem toho, ministerstvo muselo tiež neočakávane využívať poradenské služby aj pre zmeny v metodikách hlavného štatistického úradu EÚ.

Projekt D4/R7 musel totiž štát klasifikovať mimo verejného dlhu Slovenska.

Ušetriť sa však naopak malo na nižších hodinových odmenách pre právnikov, namiesto 444 eur im tak bude patriť odmena 400 eur.

01 - Modified: 2024-10-09 18:00:00 - Feat.: - Title: Konsolidačný balík dostupnosti bývania nepomôže, no je možné ho kompenzovať 02 - Modified: 2024-10-11 08:40:58 - Feat.: - Title: Bratislava druhý downtown nezíska. Starosta sa postavil proti gigantickým budovám 03 - Modified: 2024-10-06 15:01:25 - Feat.: - Title: Typický satelit pri Bratislave sa rozrastie. Investor chce postaviť viac ako sto domov 04 - Modified: 2024-09-25 09:38:40 - Feat.: - Title: Vláda preplatí samosprávam výdavky, ktoré vznikli počas mimoriadnych situácií 05 - Modified: 2024-09-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Najlepší dom je veľký byt v nadštandardnej etape Nesto Prime
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
16. október 2024 05:59