robotník, obchvat, diaľniceTASR
StoryEditor

Kam smerovali ďalšie neplánované výdavky?

25.07.2018, 00:00
Ušetriť sa však naopak malo na nižších hodinových odmenách pre právnikov.

Šesť miliónov sa malo tiež skôr vyčerpať pre enormný záujem firiem o výstavbu obchvatu.

Ministerstvo dopravy informovalo, že poradenská spoločnosť musela posúdiť 500 referencií s cieľom kvalifikácie záujemcov o verejnú súťaž.

Všetky tak bolo treba vyhodnocovať, v konečnom dôsledku však aj keď zobrali čas ušetrili štátu stovky miliónov eur.

Okrem toho, ministerstvo muselo tiež neočakávane využívať poradenské služby aj pre zmeny v metodikách hlavného štatistického úradu EÚ.

Projekt D4/R7 musel totiž štát klasifikovať mimo verejného dlhu Slovenska.

Ušetriť sa však naopak malo na nižších hodinových odmenách pre právnikov, namiesto 444 eur im tak bude patriť odmena 400 eur.

01 - Modified: 2025-11-05 14:45:21 - Feat.: - Title: Česi pred Vianocami dokončia D1: Malo to byť už dávno, hovoria po 57 rokoch. Na Slovensku nám ešte chýba pätina celej trasy 02 - Modified: 2025-10-16 14:15:36 - Feat.: - Title: Začiatok výstavby baterkárne v Šuranoch už má svoj dátum. Slávnostné poklepanie kameňa bude už čoskoro 03 - Modified: 2025-10-07 14:05:23 - Feat.: - Title: Opozícia vyzýva Kamenického, aby predložil návrh rozpočtu. Ako vláda zaplatí energopomoc, pýta sa Viskupič 04 - Modified: 2025-10-02 21:06:49 - Feat.: - Title: Vo Francúzsku protestovali desaťtisíce ľudí proti škrtom vo verejných výdavkoch, žiadajú zdanie bohatých 05 - Modified: 2025-09-30 07:09:40 - Feat.: - Title: Svitá stavebníctvu na lepšie časy? Šéf zväzu krotí prehnaný optimizmus, firmám naloží tretí vládny balíček
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
05. december 2025 10:06