Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
05.08.2019, 00:00

Naši zákazníci sú veľké architektonické štúdiá a mestá

Nové veci ukazujeme cez staré médium – smartfón alebo tablet, hovorí v rozhovore pre HN Martin Rapoš, spoluzakladateľ a jeden z manažérov technologickej firmy Cviker Holding.

Naši zákazníci sú veľké architektonické štúdiá a mestá
Zdroj: HN/Marek Nemec

Aplikácia Cviker sa dynamicky rozvíja. Čo máte nové?

Podarilo sa nám viacero vecí. Možno tá najdôležitejšia v klientskej oblasti je získanie ceny na prestížnej výstave v Chicagu, kde sme v júni pre nášho zákazníka vyhrali cenu za inováciu na 50. ročníku NeoCON, najväčšom stavebnom veľtrhom v Spojených štátoch s veľkou tradíciou. Pre nášho klienta FreeAxez, prémiového výrobcu podláh pre technické firmy, sme implementovali rozšírenú realitu, ktorá dokáže ušetriť veľa času a nákladov na validáciu inštalácie podláh a elektrickej infraštruktúry, úspora sa pohybuje na úrovni 30 až 40 percent.

Môžete ju predstaviť?

Spoločnosť Free Axez inštaluje zdvojené podlahy a pomocou našej aplikácie dokáže vidieť, čo je pod podlahou – teda aké inštalácie tam ležia. Tým pádom inštalatér, a to aj v prípade prerábania, použije našu aplikáciu a ušetrí čas. Taktiež sa ušetrí na kontrole a zapracovaní zmien, pretože zmenená inštalácia sa z rozšírenej reality automaticky updatuje v 3D modeloch na centrálnom serveri.

Ako to v praxi funguje?

V podstate všetko vykoná samotný inštalatér. Používa mobil alebo tablet s predpripraveným žela

Nenechajte sa obmedzovať

Začnite tento rok absolútne bez obmedzení na HNonline.sk. Predplatné balíka DIGITAL teraz len za 1€ na 7 dní.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.