StoryEditor

Ficov marketing proti Kiskovej reklame

11.03.2014, 23:00

Prezidentský zápas medzi Ficom a Kiskom je súbojom marketingu s reklamou. Preto ani veľmi neprekvapí, že elektorát horúcich favoritov sa významne nelíši.

Na Ficov sofistikovaný politický marketing reagujú lepšie tí skôr narodení, reklama na Kisku viac oslovuje ľudí pod 40....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-02-22 22:05:10 - Feat.: 0 - Title: Írsko chce zamestnať Slovákov. Voľných má 70-tisíc miest
01 - Modified: 2024-04-23 09:20:03 - Feat.: - Title: Fedor Flašík mal veľké ústa 02 - Modified: 2024-04-22 12:11:43 - Feat.: - Title: Fico chce ovládnuť RTVS, tvrdí Gröhling. Šimečka odmieta útoky na kultúrnu obec 03 - Modified: 2024-04-22 11:17:57 - Feat.: - Title: Reakcie na úmrtie Flašíka: Jeho nápady sme často využívali v politike, vyhlásil Fico 04 - Modified: 2024-04-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Členovia vlády reagujú na Ficove slová o prepúšťaní úradníkov. Dankov minister chce priberať nových 05 - Modified: 2024-04-22 10:05:19 - Feat.: - Title: Fico po rokovaní so Šimkovičovou: Vytvára sa pocit, že Machaj, Jančkárová a Makara sú nenahraditeľní
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare-hn, menuAlias = komentare-hn, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
24. apríl 2024 08:42