StoryEditor

Ošetrený zub stále bolí? Čo môžete reklamovať a kedy s reklamáciou nepochodíte?

08.01.2018, 11:45
Autor:
zdzzdz
Navštívili ste zubára so zubným kazom, ale nie ste spokojní s výsledkom jeho práce? Liečený zub sa neprestáva ozývať alebo sa uvoľnila plomba? Máte nárok na reklamáciu. Tá ale neplatí na všetko.

Podľa liečebného poriadku je liečba zubného kazu výplňou len čiastočne hradená z verejného zdravotného poistenia.

Pri ošetrení lekár pacientovi doúčtuje položku za materiál, ktorý je finančne náročný a zdravotná poisťovňa ho neprepláca. Na plombu sa vzťahuje záruka šesť mesiacov, takže ak napríklad počas tohto obdobia vypadne, môžete to u stomatológa reklamovať.

Liečebný postup pri ošetrení v ústnej dutine je ovplyvnený mnohými skutočnosťami ako sú biologické vlastnosti zubov, kvalita slín, mikrobiologické zloženie ústnej dutiny, úroveň ústnej hygieny, kvalita stravovania a celkový zdravotný stav pacienta. Preto sa na samotný lekársky výkon záruka nevzťahuje.

Zdroj: www.health.gov.sk

01 - Modified: 2025-06-09 07:21:50 - Feat.: - Title: Nové poplatky u lekárov: Zistite, za ktoré úkony už budete po novom platiť 02 - Modified: 2025-03-27 07:49:52 - Feat.: - Title: Krvácajúce ďasná. Venujte im pozornosť, hrozí, že prídete o zuby 03 - Modified: 2025-03-05 09:00:00 - Feat.: - Title: Tvoj úsmev nie je taký biely, ako by si chcel? Možno aj ty robíš tieto základné chyby, varuje zubár 04 - Modified: 2025-03-01 00:00:00 - Feat.: - Title: Protézy z ľudských zubov či korunky zo zlata. Ako sa časom menili zubné náhrady? 05 - Modified: 2025-02-21 15:27:11 - Feat.: - Title: Komplikácie po zákrokoch, takmer nemožné reklamácie. Slováci sa zubárom vyhýbajú, v cudzine platia bez záruky
menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
13. jún 2025 01:33