StoryEditor

Ošetrený zub stále bolí? Čo môžete reklamovať a kedy s reklamáciou nepochodíte?

08.01.2018, 11:45
Autor:
zdzzdz
Navštívili ste zubára so zubným kazom, ale nie ste spokojní s výsledkom jeho práce? Liečený zub sa neprestáva ozývať alebo sa uvoľnila plomba? Máte nárok na reklamáciu. Tá ale neplatí na všetko.

Podľa liečebného poriadku je liečba zubného kazu výplňou len čiastočne hradená z verejného zdravotného poistenia.

Pri ošetrení lekár pacientovi doúčtuje položku za materiál, ktorý je finančne náročný a zdravotná poisťovňa ho neprepláca. Na plombu sa vzťahuje záruka šesť mesiacov, takže ak napríklad počas tohto obdobia vypadne, môžete to u stomatológa reklamovať.

Liečebný postup pri ošetrení v ústnej dutine je ovplyvnený mnohými skutočnosťami ako sú biologické vlastnosti zubov, kvalita slín, mikrobiologické zloženie ústnej dutiny, úroveň ústnej hygieny, kvalita stravovania a celkový zdravotný stav pacienta. Preto sa na samotný lekársky výkon záruka nevzťahuje.

Zdroj: www.health.gov.sk

01 - Modified: 2024-10-17 09:17:29 - Feat.: - Title: Kedy vám zdravotná poisťovňa nepreplatí vyšetrenie? Deje sa to v týchto prípadoch 02 - Modified: 2024-10-05 07:00:00 - Feat.: - Title: Umývaš si zuby v sprche, aby si ušetril čas? Zubárka varuje pred vážnymi problémami, ktoré sa ti môžu vypomstiť 03 - Modified: 2024-08-27 10:37:31 - Feat.: - Title: Agresívne delfíny vyskakujú a útočia na ľudí. Dieťaťu museli lekári zašiť ranu takmer 30-timi stehmi 04 - Modified: 2024-08-22 08:00:00 - Feat.: - Title: VYSVETĽUJEME Prečo máme zuby múdrosti? Ich názov súvisí s vekom, dnes nám spôsobujú viac problémov ako úžitku 05 - Modified: 2024-08-08 12:56:51 - Feat.: - Title: Ako ušetriť za zubára čo najviac?
menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
26. október 2024 10:38