StoryEditor

Nespokojní zákazníci vs. reštaurácie. Ako dopadol prieskum?

04.12.2014, 16:59
Autor:
zubzub
Chcete sa posťažovať či pochváliť obsluhu v obchode či reštaurácii? Na Slovensku bol problém skontaktovať sa s ich nadriadenými. No dnes je to inak.

Vďaka aplikácii na hodnotenie obsluhy a prevádzok Staffino môžu Slováci konečne vyjadriť svoj názor. Pomocou jednoduchých kliknutí môžete predavačke či čašníkovi poďakovať. No napísať môžete aj dlhšie, osobné hodnotenie. Ak ste však mali zlú skúsenosť, váš názor putuje priamo prevádzkarovi či manažérovi a ten môže vzniknutú situáciu okamžite riešiť.

Ešte prednedávnom tu takáto možnosť neexistovala, a tak sa slovenskí zákazníci cítili nevypočutí. Staffino im túto možnosť dáva a navyše urobilo prieskum, ktorého výsledky vás naozaj prekvapia.

1. Takmer všetci prevádzkari si myslia, že zákazníci, ktorí sa chcú s nimi skontaktovať kvôli hodnoteniu samotnej prevádzky či zamestnancov, to môžu ľahko urobiť. Opak je však pravdou.

2. Zákazníci majú záujem riešiť nepríjemné situácie diskrétne a najmä jednoducho. Odkazy či mail nepovažujú za ideálny spôsob, ako dať spätnú väzbu prevádzke, ktorú práve navštívili. No v prípade mobilnej aplikácie je to už iné.

3. Slovákom veľmi záleží na kvalite obsluhy, a tak ak ich nejaká prevádzka opakovane sklame, nedajú mu ďalšiu šancu.

4. Budete prekvapení, aké druhy prevádzok ponúkajú podľa Slovákov najkvalitnejší servis.

5. Slováci majú chuť pochváliť dobrý servis a prevádzkari odmeniť tých najlepších v tíme.

 

Prieskumu sa zúčastnilo 211 zákazníkov v takomto zložení:

Vek:
od 18 do 25 rokov - 26 percent
od 26 do 35 rokov - 53 percent
od 36 do 49 rokov - 14 percent
viac ako 50 rokov 7 percent

Pohlavie:
Muž - 44 percent
Žena - 56 percent

Bydlisko:
Západné Slovensko - 60 percent
Stredné Slovensko - 19 percent
Východné Slovensko - 21 percent

Typ prevádzky:
Retail a služby - 39 percent
Reštaurácie, bary, kaviarne a puby - 38 percent
Ubytovanie a cestovanie - 13 percent
Vzdelávacie inštitúcie - 2 percentá
Zdravie, fitnes, zábava - 8 percent

 

 

01 - Modified: 2007-01-15 15:20:00 - Feat.: 0 - Title: Capello sa ospravedlnil za vztýčený prostredník
01 - Modified: 2024-09-24 08:00:00 - Feat.: - Title: Čínske značky nebodujú ani na domácom trhu. Predaje áut viaznu, straty sú miliardové 02 - Modified: 2023-08-04 12:29:02 - Feat.: - Title: Svojské riešenie nespokojných zákazníkov s dojazdom. Tesla má špecializovaný „tajný“ tím 03 - Modified: 2023-07-14 11:45:00 - Feat.: - Title: Skrat v elektrických plánoch Volkswagenu. Nemci nechcú elektromobily, obchodníci bijú na poplach 04 - Modified: 2023-07-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Riadená nekvalita alebo mýtus? Pozadie bájnych „kazítok“ a reálnej životnosti tovaru 05 - Modified: 2023-04-22 10:45:27 - Feat.: - Title: Objednáva si z legendárnej Bagetky na Račku aj prezidentka? Majiteľ potvrdil, že do sortimentu plánuje pridať sušený hmyz
menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
21. november 2024 21:56