Vďaka aplikácii na hodnotenie obsluhy a prevádzok Staffino môžu Slováci konečne vyjadriť svoj názor. Pomocou jednoduchých kliknutí môžete predavačke či čašníkovi poďakovať. No napísať môžete aj dlhšie, osobné hodnotenie. Ak ste však mali zlú skúsenosť, váš názor putuje priamo prevádzkarovi či manažérovi a ten môže vzniknutú situáciu okamžite riešiť.
Ešte prednedávnom tu takáto možnosť neexistovala, a tak sa slovenskí zákazníci cítili nevypočutí. Staffino im túto možnosť dáva a navyše urobilo prieskum, ktorého výsledky vás naozaj prekvapia.
1. Takmer všetci prevádzkari si myslia, že zákazníci, ktorí sa chcú s nimi skontaktovať kvôli hodnoteniu samotnej prevádzky či zamestnancov, to môžu ľahko urobiť. Opak je však pravdou.
2. Zákazníci majú záujem riešiť nepríjemné situácie diskrétne a najmä jednoducho. Odkazy či mail nepovažujú za ideálny spôsob, ako dať spätnú väzbu prevádzke, ktorú práve navštívili. No v prípade mobilnej aplikácie je to už iné.
3. Slovákom veľmi záleží na kvalite obsluhy, a tak ak ich nejaká prevádzka opakovane sklame, nedajú mu ďalšiu šancu.
4. Budete prekvapení, aké druhy prevádzok ponúkajú podľa Slovákov najkvalitnejší servis.
5. Slováci majú chuť pochváliť dobrý servis a prevádzkari odmeniť tých najlepších v tíme.
Prieskumu sa zúčastnilo 211 zákazníkov v takomto zložení: Vek: Pohlavie: Bydlisko: Typ prevádzky: |