Nákupné centrá sa menia a inovujú k lepšiemu. Dôvod? Dnešný návštevník je omnoho náročnejší ako pred pár rokmi. Kvalita projektu a jeho obsadenosť atraktívnymi značkami sú naďalej dôležitým momentom. Preto je v poslednom čase citeľný trend redizajnu nákupných centier.
Najväčšie nákupné možnosti? V Bratislave a Žiline
Ako prezrádza Ermanno Boeris, riaditeľ Colliers International, príkladom je modernizácia Auparku v Bratislave, ktorý okrem nového dizajnu získal aj certifikáciu Breem, vďaka ktorej patrí medzi najviac energeticky úsporné nákupné centrá na svete. „Retail na Slovensku patrí medzi najdôležitejšie developerské činnosti, pričom Bratislava a Žilina sú miesta, kde je najväčší počet nákupnej plochy na počet obyvateľov. Ich expanzia je však v týchto mestách už značne limitovaná. Priestor na vznik nových nákupných centier je značne oklieštený aj v regionálnych mestách.“ Silný potenciál napríklad riaditeľ vidí v nákupnom centre Eperia v Prešove. „Mesto Prešov má najmenší počet retailovej plochy na obyvateľov, preto patrí medzi najžiadanejšie destinácie s módnym retailom. Priestor na vytvorenie kvali...
Zostáva vám 85% na dočítanie.