StoryEditor

Banku vymenila za lodičky. Unikátnu tvorbu Slovenky si obľúbila aj prezidentka Zuzana Čaputová

01.12.2020, 23:00
Katarína Sásiková vytvorila tento rok unikátnu slovenskú značku Catherine Mulier a vyrába na prvý pohľad luxusné, ale najmä komfortné lodičky.

Na slovenský trh priniesla niečo úplne nové, ona však tvrdí, že je to iba stará dobrá klasika. „Verím, že každá žena by mala mať doma jedny poriadne lodičky. A ak nechce míňať zbytočne, mala by siahnuť po univerzálnej nesmrteľnej klasike,“ hovorí o svojom produkte Katarína Sásiková, zakladateľka značky Catherine Mulier, pod ktorou vyrába luxusné lodičky.

„Ich cena je, samozrejme, vyššia ako v bežných obchodných reťazcoch, no porovnávam ju s luxusnými zahraničnými značkami, kde je tá cena dvoj- či trojnásobná.“ Slovenské lodičky sú unikátny produkt, preto nás zaujímalo, ako vznikol tento nápad a ako sa im darí.

Z banky k lodičkám

Katarína Sásiková pracovala pätnásť rokov v bankovom sektore. Už počas štúdia na vysokej škole bola súčasťou tímu, ktorý rozbiehal privátne bankovníctvo.

„Bola som priamo pri spúšťaní procesov, pri akvizíciách klientov, pri tvorbe samotných produktov.“ Postupom rokov si v banke prešla takmer všetkými pozíciami a začala mať pocit, že tento svet ju už nenapĺňa, že jej potenciál sa vyčerpal.

Zároveň odmietala myšlienku, že by skúsila šťastie v inej banke. „Som presvedčená, že inštitúcia, pre ktorú som pracovala, bola jednotkou na trhu, nemalo preto pre mňa zmysel prejsť ku konkurencii. Povedala som si, že už som dosť stará na to, aby som sa nechala viesť príručkami, ktoré hovorili o tom, že človek by mal robiť to, čo ho baví a napĺňa.“

Bolo jej jasné, že bankársky sen si splnila, a chcela byť viac kreatívna. A tak prišla na rad jej veľká vášeň – lodičky. Tie boli dlhé desaťročia súčasťou jej pracovného života.

Popri formálnom oblečení, ktoré si vyžadovala etiketa banky, mala neustále na nohách lodičky. N...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2020-10-26 12:30:32 - Feat.: 0 - Title: Uznávaný slovenský dizajnér: Stolička je zaujímavejšia ako auto 02 - Modified: 2020-10-27 12:48:21 - Feat.: 0 - Title: So šialeným a naivným nápadom našli dieru na trhu. Iní prepúšťajú, oni počet zamestnacov zdvojnásobili 03 - Modified: 2020-11-11 10:15:29 - Feat.: 0 - Title: Čin-čin alebo Puf a Muf. Tieto kresby nášho detstva spoznajú mileniáli aj Husákove deti
01 - Modified: 2024-11-19 08:43:58 - Feat.: - Title: Európske historické hotely získali významné ocenenie, bodovali aj tie zo Slovenska 02 - Modified: 2024-11-11 10:00:00 - Feat.: - Title: Honda vylepšila svoj najpredávanejší model v Európe. Zmenami reaguje na zákazníkov 03 - Modified: 2024-11-08 23:00:00 - Feat.: - Title: Robte si so mnou, čo chcete. Psychologický experiment odhalil v ľuďoch to najhoršie. A zapísal sa do dejín 04 - Modified: 2024-11-08 23:00:00 - Feat.: - Title: Kia Sportage po veľkom facelifte. Upravený vzhľad dopĺňa nový automat i lepší interiér 05 - Modified: 2024-10-30 09:14:24 - Feat.: - Title: JTRE približuje faktory úspechu v komerčnom segmente
menuLevel = 2, menuRoute = style/dizajn, menuAlias = dizajn, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
20. november 2024 09:19