Majiteľka čokoládovne je mladá Slovenka, ktorá chcela pôvodne pracovať v diplomacii. Od týchto snov bolo už len na skok k čokoláde: "Po skončení gymnázia som túžila po práci v niektorej z organizácií Európskej únie. Preto som išla študovať medzinárodné vzťahy. Vyhrala som stáž do Európskeho parlamentu v Bruseli," spomína na začiatky Katalin Papp Vargha.
V Bruseli sa prvýkrát dostala k ozajstnej, kvalitnej čokoláde. Na semestrálny projekt mala totiž vypracovať marketingový plán pre malú čokoládovňu. Tam sa premiérovo stretla s gastrobiznisom. Vrátila sa domov a pracovala na rôznych európskych projektoch. Katalin však už tušila, že toto nebude nič pre ňu: "Práca ma vôbec nenapĺňala. Vymyslela som si, že si vybudujem na Slovensku svoju vlastnú čokoládovňu. Marketingový plán som už v ruke mala, aj som videla ako sa v Bruseli s čokoládou pracuje."
Čokoládovňa Chocomaze pracuje s belgickou čokoládou, ktorá nebsahuje žiadne pridané rastlinné tuky, len kakaové maslo. Okrem bieleho cukru pridávajú do čokolády trstinový cukor a tento rok sa im podarilo získať certifikát BIO výrobcu.
Katalin tvrdí, že Slováci sú veľmi konzervatívni, no postupne sa to mení. Najväčší záujem majú o horkú čokoládu: " Najobľúbenejšie chute sú tie klasické ovocné s jahodami, malinami, alebo orieškové, ale veľakrát máme možnosť pripravit unikátne chuťové kombinácie, ktorí si objednajú naši veľmi kreatívni zákaznici. Našimi najväčšími vychytávkami sú práve tie trošku zvlástnejšie kombinácie, ako čokoláda so soľou, alebo s koreninami ako ružové
korenie, alebo čokoláda, ktorá momentálne získala ocenenie Great Taste Awards s tonkovými bôbmi a s aridan ovocím - korením ktoré pochádza z Nigérie a má veľmi jemnú ovocnatú chuť."
Katalin si momentálne plní svoj sen. Chcela totiž na Slovensko priniesť to, čo tu ešte nebolo. Okrem kvality sa snaží dbať aj na dizaj obalu a komunikáciu so zákazníkmi: " V roku 2012 keď som začínala sa začal aj veľký gastro boom na Slovensku, takže som mala aj trošku šťastie, že som bola v dobrom čase na dobrom mieste. Nemala som financie na to, aby som si vybudovala veľkú fabriku, ani som nechcela, je to oveľa väčšia spätná väzba, ak firma rastie,
modernizujete a prijimate nových kolegov. Jednoducho som chcela robiť to "nemožné", teda podnikať poctivo, klásť veľký dôraz na komunikáciu s našimi zákazníkmi, aby sme vždy našli vhodné riešenie aj pre menších aj pre
väčších odberateľov."