„Len pre vašu informáciu. Kečup. Patrí. Do. Chladničky!,“ znie tweet, ktorý visí prišpendlený hneď navrchu britského twitterového účtu s dosahom päť miliónov zhliadnutí. O vlne reakcií následne informovali desiatky britských aj amerických webov.
Búrlivá debata
Deň nato Heinz na svojom Twitteri zverejnil aj anketu s otázkou, kde teda svoj kečup ľudia doma uchovávajú. S potravinovou firmou súhlasilo 63 percent ľudí, zvyšok bol proti. Niektorí z nich argumentovali, že v reštauráciách je kečup aj na stole a nič sa mu nestane, navyše studený kečup vraj nie je chuťovo dobrý.
Avšak väčšinový názor, ktorý v ankete vyjadrilo viac ako 8-tisíc ľudí, hlásal, že by to nemalo byť ani predmetom diskusie, akonáhle sa paradajkové dochucovadlo otvorí, patrí do chladničky.
Jednoznačná odpoveď
Stopäťdesiat rokov stará firma s koreňmi v Pittsburghu svojím tweetom na platforme rozbúrila vlnu vášnivých debát, do ankety, ktorá nasledovala, sa zapojilo 13-tisíc ľudí. Jeden užívateľ v komentároch napísal „Heinz nevie, kde skladovať vlastný produkt.“ „V chladničke,“ znela jednoduchá odpoveď od britského účtu Heinz, oba komentáre majú vyše tridsaťtisíc prečítaní.
„Vždy bola len jedna správna odpoveď a my ju radi rozšírime naprieč Spojeným kráľovstvom,“ povedal hovorca firmy portálu Daily Mail.
Nie je to prvýkrát, kedy sa ľudia nebáli prejaviť svoj názor ohľadom obľúbenej metódy skladovania, americká speváčka Cardi B napríklad v roku 2018 na Twitter napísala, „Tým, ktorí dávajú kečup do chladničky, nemôžete veriť.“