StoryEditor

Stačili tri dni. A táto reklama je hitom internetu

01.02.2014, 16:49
Autor:
redred
Reklamu svetového pivovaru na Super Bowl videlo už takmer tridsať miliónov ľudí.

Mať čo najlepšiu reklamu. S takýmto cieľom idú veľké svetové spoločnosti do najprestížnejšieho športového sviatku v Amerike, Super Bowlu (finálový duel ligy v americkom futbale). Aj preto spoločnosti zverejňujú svoje spoty vopred na internete. Klip veľkého pivovaru so šteniatkom a koňmi videlo za tri dni už takmer 30 miliónov ľudí.

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Predvolebná dôchodková lavína
01 - Modified: 2025-12-03 18:02:22 - Feat.: - Title: Rusko zablokovalo prístup k hernej platforme Roblox. Šíri LGBT propagandu, tvrdí Moskva 02 - Modified: 2025-12-02 15:07:29 - Feat.: - Title: Operátori naliali do sietí 1,7 miliardy. V 5G dobiehame Európu, cieľ môžu splniť o tri roky skôr 03 - Modified: 2025-11-25 08:00:00 - Feat.: - Title: Líška na štyri dni odpojila mestečko od internetu. Spadla do šachty a zožrala optické káble 04 - Modified: 2025-11-19 10:30:00 - Feat.: - Title: Čo by sa stalo, keby na Zemi vypadol internet? Expert vysvetlil, ako by v priebehu niekoľkých hodín skolaboval celý svet 05 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie
menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
05. december 2025 12:12