StoryEditor

Stačili tri dni. A táto reklama je hitom internetu

01.02.2014, 16:49
Autor:
redred
Reklamu svetového pivovaru na Super Bowl videlo už takmer tridsať miliónov ľudí.

Mať čo najlepšiu reklamu. S takýmto cieľom idú veľké svetové spoločnosti do najprestížnejšieho športového sviatku v Amerike, Super Bowlu (finálový duel ligy v americkom futbale). Aj preto spoločnosti zverejňujú svoje spoty vopred na internete. Klip veľkého pivovaru so šteniatkom a koňmi videlo za tri dni už takmer 30 miliónov ľudí.

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Predvolebná dôchodková lavína
01 - Modified: 2025-12-18 14:17:09 - Feat.: - Title: Menej je niekedy viac. A inokedy je viac jednoducho viac 02 - Modified: 2025-12-17 14:30:00 - Feat.: - Title: Ako internet mení chlapcov na nenávistných mužov: Hlboký ponor do manosféry a jej dopadov 03 - Modified: 2025-12-11 09:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO McDonald’s predstavil reklamu vytvorenú pomocou AI. Ľudia ju skritizovali tak veľmi, že ju museli stiahnuť 04 - Modified: 2025-12-03 18:02:22 - Feat.: - Title: Rusko zablokovalo prístup k hernej platforme Roblox. Šíri LGBT propagandu, tvrdí Moskva 05 - Modified: 2025-12-02 15:07:29 - Feat.: - Title: Operátori naliali do sietí 1,7 miliardy. V 5G dobiehame Európu, cieľ môžu splniť o tri roky skôr
menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
26. december 2025 06:33