Za veľkou mlákou sú rozdiely v automobiloch skutočne výrazné. Príkladom môžu ísť skutočne veľmi obľúbené plnotučné pickupy či obrovské športovo-úžitkové modely.
Jedným z nich je i ikona luxusu, Cadillac so svojím modelom Escalade. Po uvedení na trh je mohutné SUV z Ameriky dostupné v dvoch verziách, pričom karoséria môže dosahovať dĺžku až 5688 milimetrov. Kratšie prevedenia meria na dĺžku "len" 5 180 milimetrov.
Model si zaobstarajú pochopiteľne tí, ktorí si zakladajú na spoločenskom statuse a luxus je pre nich dôležitý. Sú tu však aj ľudia, ktorým "základné" parametre obrieho Cadillacu nestačia a vyžadujú extra luxus či ochranu.
Práve pre nich pripravila spoločnosť AddArmor, zaoberajúca sa prestavbou áut na trezor na kolesách, špeciálnu úpravu modelu Escalade.
V cene 350-tisíc dolárov, asi 310-tisíc eur, ponúka úpravca takzvaný Executive Protection Package, vďaka čomu nielen že premení kabínu na oázu prvotriedneho luxusu, ale z prémiového SUV sa stane takmer nedobytná pevnosť.
Slúžia k tomu päť centimetrov hrubé balistické sklá, ktoré zastavia strely zo zbraní 9 mm a .44 Magnum a podobne. Kabína je následna vybavená pancierovaním, ktoré spĺňa ochranu druhej najvyššej úrovne - B6.
K dispozícii je i možnosť vybaviť čelné sklo nezahmlievacou a nemrznúcou vrstvou. V rámci paketu je možné osadiť priamo do karosérie GPS či napríklad rádiové antény.
Luxusná časť úpravy má na svedomí o 11 centimetrov zdvihnutú strechu auta, je to z dôvodu rozšírenia vnútorného priestoru. V kabíne nechýba špičková 32-palcová smart televízia, Sony prémiový priestorový audio-systém, kompatibilitu s iPod/iPhone, WiFi a tiež 360-stupňový kamerový systém s nočným videním.
Všetko dopĺňajú ešte unikátne kožené perforované sedadlá a ďalšie zdobiace prvky. Komunikácia má dokonca zostať zabezpečená aj napriek prípadnému útoku na vozidlo a "odstrihnutí" elektrického prúdu v aute.
Pri skutočnom trezore na kolesách nemôžu chýbať ani červeno-modré výstražné svetlá, siréna, pneumatiky typu run-flat s možnosťou dojazdu aj s defektom a tiež výkonné väčšie brzdy.