Kombíkové prevedenie je zaujímavá, nevšedná ponuka, navyše za rozumné peniaze. Je to také nevypovedané tajomstvo: snáď každé nové auto niečím štve – jedno infotainmentom, druhé otravným pípaním, keď sa poškriabete za uchom, namiesto aby ste držali volant (fakt sme také zažili, bolo z Číny), a tretie tým, ako sa háda dvojspojková prevodovka so štart-stop systémom.
A Tivoli? Nič. Aj napriek trochu podivnému vzhľadu predĺženej karosérie je to nečakane príjemné, normálne auto. Čo má byť na tlačidlo, to neschovali do piateho virtuálneho podmenu infotainmentu, ale má to „čudlík“; veľký, nahmatáte ho poslepiačky a je jasné, čo vie. Má normálny neadaptívny tempomat (takže keď do vás pri nákupáku niekto nacúva, nerozbije radar na ňufáku), zlerobič, čo sa s vami preťahuje o volant, aby vás udržoval v pruhu, sa dá navždy (!) vypnúť.
Ide normálne, snáď bez emócií, ale aj bez prešľapov, píše iDNES.cz. A stojí príčetné peniaze, aj keď si navolíte slušnú výbavu. Toto auto vás vráti o pár rokov naspäť, do rokov, keď bolo o niečo lepšie. A napríklad aj cenami. Auto na fotkách je za zhruba 24-tisíc eur, základ stojí od 16 990 eur a najlacnejšie krátke Tivoli je za 16 090 eur.
Zostáva vám 78% na dočítanie.