Trnavská automobilka sa iba nedávno výrazne trápila. Pred tromi rokmi kvôli nízkemu dopytu na niekoľko týždňov musela zastaviť výrobu, odbory kvôli hrozbe prepúšťania súhlasili s dvojročným zmrazením platov a fabrika aj po obnovení produkcie išla len na 85 percent svojej kapacity.
Počas posledných dvoch rokov však nastal úplný obrat. Závod na čele s novým výkonným riaditeľom Carlosom Tavaresom sa rozhodol zamerať výrobu na malé mestské vozidlá B-segmentu. Francúzsky výrobca počas posledného obdobia prekonáva výrobné rekordy a čoskoro by do jeho výrobného portfólia mala pribudnúť aj nová generácia Peugeotu 208.
Okrem tejto investície v hodnote 165 miliónov eur mal výrobca v pláne vystavať aj novú motoráreň. Plány sa však zmenili a na naše územie mieri „zelenšia“ investícia. „Produkcia elektromobilov sa začne v Trnave koncom roku ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.