Nové autá dražejú, čaká sa na ne a výrobcovia majú s ich doručovaním zákazníkom pre čipovú krízu a pandémiu problémy. A tie ojazdené trpia podobne. Výsledok je zrejmý. Zákazník si musí siahnuť čoraz hlbšie do vrecka, pričom má omnoho obmedzenejší výber ako v minulosti.
Tieto tvrdenia dokazujú aj najnovšie údaje siete AAA Auto, ktorá za tri kvartály predala v strednej Európe takmer 65-tisíc áut, z toho viac ako 12-tisíc na našom trhu. Podľa nej na Slovensku, v Česku a v Poľsku medziročne došlo k rapídnemu zníženiu objemu ojazdených vozidiel a k nemalému rastu ich cien.
„Na Slovensku sme zaznamenali druhý najväčší pokles ponuky, a to o 19 percent. Ceny na tomto trhu vzrástli o desať percent,“ konštatuje Petr Vaněček, prev...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.