automobilky, výrobaPavol Funtál
U nás sme na špičke vo výrobe áut súčasnosti. V oblasti áut budúcnosti však zaostávame, tvrdí v rozhovore pre HN analytik Revue priemyslu Martin Jesný.
Čo je najväčšou hrozbou pre slovenský automotive v oblasti konkurencieschopnosti?
Najväčšou hrozbou konkurencieschopnosti pre slovenský automotive je to, čo bolo dosiaľ jeho najsilnejšou zbraňou. Keďže sa tu vždy vyrábali v továrňach výrobcov i dodávateľov špičkové modely, vďaka čomu bola výroba špičkou svojich skupín, tak sme boli vždy na špičke modernosti. Zároveň tieto výrobky boli vždy jedny z najúspešnejších a najlepšie predávaných produktov na trhu. Otázkou však je, či sa výrobným podnikom v rámci svetovej špičky podarí zostať aj naďalej a získavať najmodernejšie modely.
Takže cieľom je aj naďalej sa sústreďovať na najinovatívnejšie produkty, ktoré sú pre výrobcov strategicky dôležité?
V podstate. V rámci automotive segmentu prechádzame veľkými zmenami. Jedn...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-13 18:02:59 - Feat.: - Title: Nemecké automobilky stále trpia nedostatkom kvalifikovanej pracovnej sily
02 - Modified: 2024-11-13 13:20:14 - Feat.: - Title: Progresívci majú pre Korčoka pripravené miesto aj úlohy. Šimečka pre HN: Nie je to o flekoch (rozhovor)
03 - Modified: 2024-11-13 13:10:06 - Feat.: - Title: Arabi na nás číhali v uličkách bez kamier, opisuje fanúšik lynč v Amsterdame
04 - Modified: 2024-11-12 16:15:00 - Feat.: - Title: Komu sa hypotéka oplatí, komu nie a koľko by ste mali mesačne zarobiť, ak o ňu žiadate sami?
05 - Modified: 2024-11-12 10:00:00 - Feat.: - Title: Zákaz aj napriek snahe. Koniec spaľovacích motorov v EÚ platí, nastane od roku 2035