Škoda Karoq alebo Volkswagen Passat. To sú podľa posledných informácií modely, ktoré by mohli byť prírastkom bratislavskej výroby Volkswagenu. Koncern by tak zabil niekoľko múch jednou ranou. Český výrobca v portfóliu matky z Wolfsburgu totiž trpí nedostatkom výrobných kapacít a Passat mal byť produkovaný v novej fabrike, ktorú koncern hodlal postaviť v Turecku. To sa však pre aktuálnu geopolitickú situáciu nejaví ako ideálna voľba.
Bratislava by si však podľa najnovších vyjadrení šéfa výrobnej divízie Andreasa Tostmanna mohla polepšiť aj inak. A to prvým elektrickým vozidlom vo výrobe vo veľkosti modelu Polo, stojacom na strategickom podvozku MEB určenom pre elektromobily. Práve na túto platformu koncern stavil svoju budúcnosť a v nasledujúcich rokoch by ju malo využívať viac ako 10 miliónov vozidiel.
O modeli pre Bratislavu rozhodne grémium
Bratislavská výroba tvrdí, že zatiaľ žiadne konkrétne rozhodnutie nepadlo, a preto nechce o prípadnom prírastku do výroby špekulovať. „Faktom zostáva, že bratislavsk...
Zostáva vám 85% na dočítanie.