Jeden z najdrahších železničných projektov v histórii Slovenska nenapreduje podľa predstáv štátu.
Modernizácia dôležitého žilinského uzla, ktorý prepája smer na Bratislavu, Košice, Česko a Poľsko, už viac než dva roky viazne na pozemkoch, ktoré stále nie sú vysporiadané.
Zdržujú tak výstavbu nadjazdu nad traťou, ktorý má prepojiť Ulicu 1. mája s Ľavobrežnou. Pôda, ktorá čaká na skúpenie, je pod autobusovou stanicou známeho biznismena Georgea Trabelssieho.
Teraz však Železnice Slovenskej republiky avizujú posun a vyzerá to tak, že práce na premostení by sa mohli čoskoro začať. Strany sa dohodli na kompromisnej sume 1,2 milióna eur.
Dva posudky
Cena totiž vzišla zo spriemerovania dvoch...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.