StoryEditorVedenie Volkswagenu odkazuje: Nevieme, čo bude ďalej
Výrobcov v Európe trápi zatváranie prevádzok, padajúci dopyt a oslabená logistika. Volkswagen sa preto rozhodol zatvoriť všetky európske prevádzky vrátane Bratislavy.
Autopriemysel s takmer 14 miliónmi pracovníkov v 310 výrobných prevádzkach a ročnými tržbami za takmer 85 miliárd eur položil na lopatky jeden z najmenších, no zároveň najnebezpečnejších organizmov na svete.
Koncerny Volkswagen, PSA, FCA spolu s výrobcom Renault, ktoré spolu združujú 24 značiek automobilov a množstvo dodávateľských firiem, sa rozhodli zatvoriť brány svojich závodov na niekoľko dní až týždňov.
Reštrikcie sa nevyhli ani ekonomike, kde sa vyrobí najviac automobilov na tisíc obyvateľov na svete, teda Slovensku.
Bratislavský Volkswagen definitívne ukončil svoje aktivity včera a trnavská výroba zatvorí brány vo štvrtok. Žilinská Kia i Jaguar v Nitre spolu so stovkami dodávateľov zatiaľ pokračujú v nezmenenom režime.
Dôvod...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-25 18:30:00 - Feat.: - Title: Ideme proti prúdu, štátna kasa sa môže opäť oprieť o automotive. To sa môže rýchlo zmeniť, varuje odborník
02 - Modified: 2024-12-18 09:58:02 - Feat.: - Title: Volkswagen Slovakia v pondelok pozastaví výrobu, v Bratislave potrvá prestávka tri týždne
03 - Modified: 2024-12-11 23:00:00 - Feat.: - Title: Uvidíme veľkú emisnú spiatočku? Po otrasoch na ňu tlačia vrcholní politici aj automobilky
04 - Modified: 2024-12-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Autá držia náš priemysel nad hladinou. Nová ikona nášho Volkswagenu je pred dverami, za ňou sa valí väčší brat
05 - Modified: 2024-12-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovensko sa ocitlo v bubline. Výrobcovia áut čakajú rekordy, ich matky zas čelia veľkej kríze (analýza HN)