V závode Peugeotu prijali vo výrobe množstvo hygienických opatrení.Reuters
StoryEditor

Trnavská PSA musí čakať na matku

21.04.2020, 00:00
Francúzsky výrobca ochromený koronavírusom sa prebúdza. Výroby však potrebujú zelenú od Carlosa Tavaresa.

Meranie teploty, značky označujúce rozostupy, prilby so štítom, rúška, okuliare, permanentne otvorené dvere, balíčky namiesto obedov či špeciálne tímy určené na dezinfikovanie priestorov. To sú všetko opatrenia, ktoré pripravil francúzsky výrobca automobilov PSA v Trnave, aby mohol opäť nakopnúť výrobu.

Stroje vo fabrike stoja od 19 marca. „Bol vypracovaný štandard hygienických opatrení, ktorý zahŕňa viac ako sto opatrení,“ uviedol výrobný riaditeľ závodu Martin Dzama, pričom sa nové o...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Top model z Bruselu mieri namiesto Bratislavy do Mexika. Výhodou sú nižšie výrobné náklady aj blízkosť USA 02 - Modified: 2024-11-04 12:40:00 - Feat.: - Title: Blázinec či chránená dielňa? Fiat musí prestať vyrábať svoj trhák, aby vôbec prežil 03 - Modified: 2024-11-03 14:16:01 - Feat.: - Title: Česko a Taliansko vyzvú Úniu na odklad pokút za slabý predaj elektromobilov 04 - Modified: 2024-10-30 18:29:22 - Feat.: - Title: Najväčší prepad za vyše štyri roky. Očakávaná výroba áut na Slovensku zažíva extrémny útlm 05 - Modified: 2024-10-21 10:00:00 - Feat.: - Title: Tieto autá zabojujú o titul Svetové auto roka 2025. Toľko čínskych modelov tu ešte nebolo
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 06:44