Novou centrálou firmy sa stalo kalifornské Palo Alto, mesto v legendárnom Silicon Valley, mekke technologických firiem. Mark tam kúpil vilu s bazénom, kde pripravoval ďalšie vychytávky pre používateľov svojej sociálnej siete.
Práve tu sa v decembri 2004 konala veľkolepá Million Party. Ďalšie oslavy sa konali v nasledujúcich rokoch postupne s tým, ako Facebooku pribúdali ďalšie a ďalšie milióny používateľov.
Vtedy vstúpil Zuckerbergovi do života investičný mág Sean Parker. Nasmeroval ho na jednoznačnú cestu. „Musíš byť navždy šéfom a tvárou Facebooku. Nesmieš ho nikdy celý predať a stratiť nad ním kontrolu,“ povedal mu.
Parker, ktorý sa čoskoro stal prezidentom Facebooku, zoznámil Zuckerberga s vplyvnými investormi v IT biznise. Jedným z nich bol Peter Thiel, zrejme najznámejší investičný bos v Silicon Valley, ktorý do Facebooku nalial pol milióna dolárov. Takto získané peniaze používal Zuckerberg na to, aby pre svoju firmu zabezpečil najlepších programátorov na trhu.
Takýto postup sa príliš nepáčil Saverinovi, ktorý zostal na východnom pobreží. Zuckerberg mal však v tom čase nad Facebookom už taký vplyv, že sa svojho niekdajšieho partnera jednoducho zbavil.
Hoci Mark tvrdošijne odmietal všetkých záujemcov o kúpu celého Facebooku, jednej ponuke predsa len neodolal. Na jar 2005 súhlasil s odpredajom 11 percent akcií firme Accel Partners, ktorá za ne zaplatila 12,7 milióna dolárov. Pre Facebook to znamenalo jediné – jeho hodnota prakticky za jedinú noc vystrelila nad 100 miliónov dolárov.
Parkera onedlho zatkla polícia pre podozrenie z prechovávania drog. Zuckerberg to nemienil akceptovať a postaral sa o jeho odchod z Facebooku. Bezchybný imidž firmy bol pre neho príliš dôležitý. Vtedy došlo k tomu, že Mark začal popri programovaní osobne vystupovať na veľkých prezentáciách či tlačových konferenciách. Naplnili sa Parkerove slová – Zuckerberg sa stal jedinou tvárou Facebooku. A tou je dodnes.