Najímal si len tých najlepších z najlepších. A neváhal získavať ich z radov najväčších konkurentov. Vydal sa podobnou cestou ako Bill Gates, ktorý motivoval zamestnancov Microsoftu organizovaním technologickej olympiády v divočine štátu Washington či ďalšími teambuildingovými aktivitami. Zuckerberg vo svojej vile pri bazéne usporadúval takzvané hackatony, teda akcie, počas ktorých programátori a ďalší zamestnanci v sektore informačných technológií intenzívne, avšak v uvoľnenej a zábavnej atmosfére pracujú na softvérových nápadoch. Podmienkou je, že musí ísť o iné projekty, než na ktorých sa podieľajú v rámci svojej bežnej pracovnej doby.
Práve z takýchto nápadov vzišli nové funkcie Facebooku, ktoré firmu zakaždým vystrelili do nových nepoznaných výšin. Jednou z nich sa stal takzvaný tag, teda možnosť označiť priateľov na spoločných fotkách. „Stalo sa to hlavným motorom ďalšieho rozvoja firmy,“ pripustil neskôr Zuckerberg.
Facebook mal v tom čase už takmer šesť miliónov užívateľov. Mark firmu presťahoval do reprezentatívnejších priestorov. V roku 2006 zaklopali na jeho dvere zástupcovia spoločnosti Yahoo! so šokujúcou ponukou – jednu miliardu dolárov za odpredaj celej firmy. Zuckerberg odmietol. „Keby sme túto ponuku prijali, už nikdy by sme nedokázali z Facebooku urobiť to, čo bolo v jeho možnostiach,“ vysvetľoval o niekoľko rokov dôvody tohto rozhodnutia.