StoryEditor

Je úspešná aj samotná značka?

29.01.2018, 23:00
IKEA je aj jedna z najvplyvnejších značiek na svete podľa časopisu Forbes.

Opiera sa pri tom o päť pilierov. Okrem už spomenutej cenovky odkazujúcej na cenovo dostupné produkty, pozerá sa tiež na zákazníkov antropologicky. Reťazec chce byť lídrom života doma, preto je pre tvorcov nesmierne dôležité pochopiť ako aj domov skutočne funguje.

Pomáha im k tomu častá návšteva domácností, aby čo najlepšie pochopili rutiny, stravovacie zvyky či požiadavky ľudí. Podobne IKEA pristupuje aj k marketingu. Prioritou je pre ňu dizajn a nie konkrétny dizajnér, čím tak dávajú šancu vyniknúť čistému dizajnu namiesto viac či menej známeho mena tvorcu. A na záver, aplikuje demokratickú korporatívnu kultúru, čo prezentoval aj jej tvorca Ingvar Kamprad.

01 - Modified: 2024-04-11 13:33:42 - Feat.: - Title: Nábytkárska firma IKEA Industry otvorila novú súčasť svojho závodu v Malackách, zamestná 130 pracovníkov 02 - Modified: 2024-04-11 11:52:34 - Feat.: - Title: IKEA má problém. Organizácia Greenpeace obvinila firmu z účasti na odlesňovaní rumunských pralesov 03 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky 04 - Modified: 2024-03-03 18:00:00 - Feat.: - Title: KVÍZ: Viete, ako sa po správnosti vyslovujú známe zahraničné jedlá či značky? 05 - Modified: 2024-02-28 09:54:27 - Feat.: - Title: Obrat na Slovensku. Zlepšená nálada vydržala ľuďom len pol roka, teraz sa obávajú troch zásahov na peňaženky
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
16. apríl 2024 15:17