IKEA je aj jedna z najvplyvnejších značiek na svete podľa časopisu Forbes.
Opiera sa pri tom o päť pilierov. Okrem už spomenutej cenovky odkazujúcej na cenovo dostupné produkty, pozerá sa tiež na zákazníkov antropologicky. Reťazec chce byť lídrom života doma, preto je pre tvorcov nesmierne dôležité pochopiť ako aj domov skutočne funguje.
Pomáha im k tomu častá návšteva domácností, aby čo najlepšie pochopili rutiny, stravovacie zvyky či požiadavky ľudí. Podobne IKEA pristupuje aj k marketingu. Prioritou je pre ňu dizajn a nie konkrétny dizajnér, čím tak dávajú šancu vyniknúť čistému dizajnu namiesto viac či menej známeho mena tvorcu. A na záver, aplikuje demokratickú korporatívnu kultúru, čo prezentoval aj jej tvorca Ingvar Kamprad.
01 - Modified: 2024-10-23 11:00:00 - Feat.: - Title: Gimli, Edoras, Esseboda. Viete rozoznať, čo je pojem z Pána prsteňov a čo názov IKEA výrobku? Skúste si spraviť kvíz, ktorý vás zaručene pobaví
02 - Modified: 2024-10-19 21:57:13 - Feat.: - Title: Nová fáza globálnej expanzie. Čína chce obísť západné clá výstavbou tovární v zahraničí
03 - Modified: 2024-10-16 06:55:53 - Feat.: - Title: FOTO Ľudia práve objavili jediný modrý Mekáč na svete. Kde ho nájdeš a čím je ešte výnimočný?
04 - Modified: 2024-10-03 13:46:21 - Feat.: - Title: Buď ich miluješ, alebo nenávidíš - nič medzi tým. Toto je história ikonických crocsov. Že sú škaredé, si mysleli aj ich tvorcovia
05 - Modified: 2024-10-30 15:45:22 - Feat.: - Title: Jaroslav Hrabovský z DeutschMann: "Priateľská atmosféra a dôvera je predpokladom úspešnosti obchodníckych teamov"