StoryEditor

Je úspešná aj samotná značka?

29.01.2018, 23:00
IKEA je aj jedna z najvplyvnejších značiek na svete podľa časopisu Forbes.

Opiera sa pri tom o päť pilierov. Okrem už spomenutej cenovky odkazujúcej na cenovo dostupné produkty, pozerá sa tiež na zákazníkov antropologicky. Reťazec chce byť lídrom života doma, preto je pre tvorcov nesmierne dôležité pochopiť ako aj domov skutočne funguje.

Pomáha im k tomu častá návšteva domácností, aby čo najlepšie pochopili rutiny, stravovacie zvyky či požiadavky ľudí. Podobne IKEA pristupuje aj k marketingu. Prioritou je pre ňu dizajn a nie konkrétny dizajnér, čím tak dávajú šancu vyniknúť čistému dizajnu namiesto viac či menej známeho mena tvorcu. A na záver, aplikuje demokratickú korporatívnu kultúru, čo prezentoval aj jej tvorca Ingvar Kamprad.

01 - Modified: 2025-10-31 23:00:00 - Feat.: - Title: Toyota uvádza novú samostatnú značku. Postaviť sa chce aj modelom Rolls-Royce 02 - Modified: 2025-10-31 13:00:00 - Feat.: - Title: IKEA odhalila špeciálnu postieľku pre smartfón. Za jej využitie ponúka lákavý bonus 03 - Modified: 2025-10-31 08:46:14 - Feat.: - Title: IKEA predstavila postieľku pre mobil. Kto ho tam zvládne na noc odložiť, získa finančný bonus 04 - Modified: 2025-10-21 14:30:53 - Feat.: - Title: Obchod Slovenska s Indiou raketovo rastie. Na obzore sú dohody o obrane aj filmoch z Bollywoodu 05 - Modified: 2025-10-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Od páperových búnd k elektromobilom. Čínske vozidlá agresívne prenikajú na globálne trhy
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
05. december 2025 12:40