StoryEditor

Je úspešná aj samotná značka?

29.01.2018, 23:00
IKEA je aj jedna z najvplyvnejších značiek na svete podľa časopisu Forbes.

Opiera sa pri tom o päť pilierov. Okrem už spomenutej cenovky odkazujúcej na cenovo dostupné produkty, pozerá sa tiež na zákazníkov antropologicky. Reťazec chce byť lídrom života doma, preto je pre tvorcov nesmierne dôležité pochopiť ako aj domov skutočne funguje.

Pomáha im k tomu častá návšteva domácností, aby čo najlepšie pochopili rutiny, stravovacie zvyky či požiadavky ľudí. Podobne IKEA pristupuje aj k marketingu. Prioritou je pre ňu dizajn a nie konkrétny dizajnér, čím tak dávajú šancu vyniknúť čistému dizajnu namiesto viac či menej známeho mena tvorcu. A na záver, aplikuje demokratickú korporatívnu kultúru, čo prezentoval aj jej tvorca Ingvar Kamprad.

01 - Modified: 2025-04-18 08:49:31 - Feat.: - Title: Slovensko je v zahraničnom obchode s ovcami aktívne najmä pred Veľkou nocou, ohroziť ho môže slintačka 02 - Modified: 2025-04-17 13:28:12 - Feat.: - Title: Európa a celý svet by sa mali pripraviť na presmerovanie obchodných tokov, varuje Svetová obchodná organizácia 03 - Modified: 2025-04-16 17:04:40 - Feat.: - Title: Agentúra Fitch zhoršila výhľad rastu svetovej ekonomiky pod dve percentá, je za tým obchodné napätie 04 - Modified: 2025-04-11 16:25:20 - Feat.: - Title: Ziskovosť obchodov s ropou vyvážanou z Ruska je najnižšia za dva roky 05 - Modified: 2025-04-07 07:58:13 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu vo februári medziročne klesli, zhoršenie prišlo po 13 mesiacoch rastu
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
22. apríl 2025 02:46