IKEA je aj jedna z najvplyvnejších značiek na svete podľa časopisu Forbes.
Opiera sa pri tom o päť pilierov. Okrem už spomenutej cenovky odkazujúcej na cenovo dostupné produkty, pozerá sa tiež na zákazníkov antropologicky. Reťazec chce byť lídrom života doma, preto je pre tvorcov nesmierne dôležité pochopiť ako aj domov skutočne funguje.
Pomáha im k tomu častá návšteva domácností, aby čo najlepšie pochopili rutiny, stravovacie zvyky či požiadavky ľudí. Podobne IKEA pristupuje aj k marketingu. Prioritou je pre ňu dizajn a nie konkrétny dizajnér, čím tak dávajú šancu vyniknúť čistému dizajnu namiesto viac či menej známeho mena tvorcu. A na záver, aplikuje demokratickú korporatívnu kultúru, čo prezentoval aj jej tvorca Ingvar Kamprad.
01 - Modified: 2022-06-09 07:18:35 - Feat.: - Title: Pasívne saldo zahraničného obchodu dosiahlo v apríli vy še 500 miliónov eur
02 - Modified: 2022-05-17 12:52:57 - Feat.: - Title: Ruskú vodku už v slovenských obchodoch legálne nekúpite. Od augusta bude na sankčnom zozname Únie
03 - Modified: 2022-05-13 13:05:00 - Feat.: - Title: Slovenskí podnikatelia si zaslúžia osláviť úspech
04 - Modified: 2022-05-09 16:28:34 - Feat.: - Title: Prvý vlastný projekt u nás: nábytkársky gigant otvorí ďalšie brány v meste pod Zoborom
05 - Modified: 2022-04-14 11:42:19 - Feat.: - Title: Elon Musk chce odkúpiť Twitter. Z miliardovej sumy, ktorú ponúka, sa ti zatočí hlava