Volebnú kampaň pred voľbami prezidenta upravuje rovnaký zákon ako v prípade tých parlamentných.
Rozdielom je, že kandidát môže na kampaň vynaložiť maximálne 500-tisíc eur vrátane DPH na obidve kolá volieb.
Do tejto sumy sa nezapočítavajú náklady tretích osôb, z ktorých každá môže kandidátovi poskytnúť najviac stotisíc eur.
V prípade kandidátov na prezidenta, Zuzana Čaputová minula podľa údajov Transparency International Slovensko k 21. 3. 2019 na kampaň viac ako 529-tisíc eur.
Z tretích strán najviac zarezonovali sumy od Michala Trubana, podpredsedu Progresívneho Slovenska, ktorého je Čaputová aj kandidátkou, či Michala Styka, člena jej kampaňového tímu.
Jej konkurent Maroš Šefčovič k rovnakému dátumu minul vyše 363-tisíc eur vrátane financií od strany Smer-SD a Mladých sociálnych demokratov.
01 - Modified: 2024-12-26 23:00:00 - Feat.: - Title: Transakčná daň visí ako „Damoklov meč“. Bankárom ukrojí zo zisku milióny eur, navyše ich desí šibeničný dátum
02 - Modified: 2024-12-19 23:07:53 - Feat.: - Title: Analýza bankového sektora: banky potrápi zdraženie zdrojov
03 - Modified: 2024-12-18 17:40:53 - Feat.: - Title: Nové voľby by sa mali uskutočniť čo najrýchlejšie, tvrdí rumunský prezident po ich zrušení
04 - Modified: 2024-12-17 09:59:03 - Feat.: - Title:
Volkswagen a odbory rokujú o znižovaní nákladov, poslednýkrát pred Vianocami. V Nemecku hrozí prepúšťanie
05 - Modified: 2024-12-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Aké triky majú na štátny bič top firmy? Stratégiu má košická Steelka, automobilka v Trnave aj mobilný operátor