StoryEditor

Neuveriteľná prehliadka domu. Geniálny nápad sa stal svetovou senzáciou

01.01.2015, 15:09

V holandskom meste Ermelo sa na realitnom trhu objavila unikátna perla. Rozruch po celom svete vzbudil na prvý pohľad obyčajný rodinný dom v pokojnej rezidenčnej štvrti, ktorý majiteľka predáva. Záujemcovia počas dňa otvorených dverí si nehnuteľnosť prešli vo vozíku horskej dráhy, ktorá vedie celým domom.

Hľadanie nového bývania je často únavná a strastiplná púť. Unavení sú ale aj predávajúci z nekonečného prúdu záujemcov, ktorí v skutočnosti často ani o kúpe domu neuvažujú. Realitné nešváry sa rozhodla zmeniť holandská banka ABN Amro v propagačnej akcii spojenej s ponukou hypoték.

"Pristúpte bližšie a uvidíte, čo ste ešte nevideli!" Od podobného púťového vyvolávania a stimulov k návšteve strašidelného zámku nemá holandský nápad na atraktívny predaj nehnuteľností ďaleko. Obsahovo je ale úplne inde, predávaný domček spoločnosť pred začiatkom kampane starostlivo skrášlila.

Modernizácia bola nutná. Majiteľka domu Marjan Kraaijová v ňom žila jedenásť rokov, ale posledné roky bola stavba opustená. Zaujímavú ponuku dostala od produkčnej spoločnosti, ktorá reklamnú akciu pripravovala. Pre nezvyklú akciu sa rozhodla vďaka dcére, ktorá sa do bláznivého nápadu okamžite zamilovala. Realizácia mohla začať.

Drevená horská dráha prechádza celým domom s obytnou plochou 240 metrov štvorcových. Potenciálni kupci si poobzerajú stavbu od pivnice až po povalu.

Realitný maklér záujemcov o nehnuteľnosť usadil do vozíka pred domom a najskôr si to strmhlav zamierili do garáže. Adrenalínová prechádzka pokračovala do ďalších miestností a následne do poschodia. Rovnako ako v dome hrôzy aj tu znie z reproduktorov neprítomný hlas. Len miesto strašidiel a hýkavých oblúd mužský hlas vymenováva najväčšie prednosti stavby a v každej miestnosti upozorňuje na všetko, čo by návštevníkovi rozhodne nemalo uniknúť.

V kuchyni znie "luxusné kuchyne na mieru s mnohými vstavanými spotrebičmi" a jazda pokračuje do "obývačky so zimnou záhradou s francúzskymi oknami". Na okamih sa návštevník opäť pozrie do záhrady: "Prosím, všimnite si zimné záhrady a verandy", aby zistil ďalšie detaily o nových prístavbách. Pri stúpaní do poschodia mu moderátor zopakuje, že v dome je päť spální a záhrada bola kompletne zrenovovaná v roku 2012. Po prudkom zjazde záhradou späť pred dom už nasleduje len rozlúčka s maklérom.

Joris Dommels, režisér spoločnosti Wefilm, ktorá spot nakrúcala, sa spoločne s art directorom Jeroen Echter pri tvorbe zákazky - urobiť z prehliadky domu parádnu show, dlho nerozmýšľal a vstaval do domu niečo tak nemysliteľné, ako je horská dráha. Najprv si trasu dráhy postavili nanečisto mimo domu. Bolo nutné zvážiť, ako presne veľké môžu vozíky byť a koľko odnesú, aby vyhovovali danému prostrediu.

Kupci si dom po tejto vtipnej skúsenosti rozhodne zapamätajú, proklamuje v tlačových materiáloch zadávateľ kampane, holandská banka ABN Amro. Ako podporu preto vytvorili mesačný adventný kalendár, ktorý si mohli zákazníci užívať počas celého decembra.

Každý deň otvorili nové okienko na špeciálnej webovej stránke a získali zadarmo napríklad rozhlasový spot, cielenú reklamu na Facebooku alebo reklamné megaboardy propagujúce ich nehnuteľnosť. Spoločnosti sa podarilo upútať pozornosť klientov nielen v Holandsku.

zdroj: idnes.cz

01 - Modified: 2007-02-05 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Gašparovič si už vybral
01 - Modified: 2024-12-18 07:28:17 - Feat.: - Title: Expert na financovanie bývania: Radím začať sporiť už od narodenia. Zhrnul, aké to má výhody 02 - Modified: 2024-12-16 07:42:24 - Feat.: - Title: GALÉRIA Toto je najdrahší dom sveta. Má 27 poschodí, snehovú miestnosť, továreň na zmrzlinu či garáž pre 168 áut 03 - Modified: 2024-12-13 06:30:00 - Feat.: - Title: Univerzálny pomocník? Stavte na citrón, pomôže s čistením aj s pleťou, hneď niekoľkými spôsobmi 04 - Modified: 2024-12-12 06:30:00 - Feat.: - Title: Redaktor Jaro predstavuje rodinnú chalúpku: Jej príbeh je spätý s riekou a rybárčením v ľúbeznom Zamagurí 05 - Modified: 2024-12-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Oáza skrytá pred svetom: Nechceli nič megalomanské, udržať rozpočet a dušu. Toto zvládli za tri mesiace
menuLevel = 2, menuRoute = style/byvanie, menuAlias = byvanie, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
22. december 2024 07:20