StoryEditor

Takto nás klamú potravinoví giganti. Obľúbené sladkosti majú nižšiu gramáž

27.11.2016, 23:00
Autor:
mušmuš

Pri kúpe cukroviniek nemáme vo zvyku preverovať ich hmotnosť. Keby sme tak robili, všimli by sme si, ako sa v niektorých prípadoch nenápadne znížila.

Či už ide o ikonické čokoládové „končiare“ v trojuholníkovom tvare, populárne americké tyčinky s karamelom alebo okrúhle čokoládové cukríky, za pôvodnú cenu dostávame nižšiu váhu. Výrobcovia sladkostí na zmeny upozorňujú neradi. A keď už musia, zdôvodňujú ich nárastom cien surovín.

01 - Modified: 2025-12-04 10:06:50 - Feat.: - Title: Hyundai odhalil štýlovú novinku do mesta. Poteší výbavou, ale aj rozumnou cenou 02 - Modified: 2025-12-01 10:00:00 - Feat.: - Title: Najdrahšie nové auto v histórii. Tvorcovi pomohla novinka prekonať liečbu rakoviny 03 - Modified: 2025-11-27 20:47:13 - Feat.: - Title: Louvre výrazne zvýši vstupné pre návštevníkov mimo Európy. Ceny stúpnu takmer o polovicu 04 - Modified: 2025-11-27 13:00:00 - Feat.: - Title: Posledná šanca kúpiť legendárny roadster od BMW. Blíži sa koniec jednej éry značky 05 - Modified: 2025-11-28 09:06:39 - Feat.: - Title: Konečne pravé japonské SUV. Očakávané Mitsubishi môže byť skvelý rodinný univerzál
menuLevel = 2, menuRoute = style/gastro, menuAlias = gastro, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
05. december 2025 12:48