V dnešnej online dobe je čoraz zriedkavejšie, že si človek môže výrobok, aj keď remeselný, takpovediac „ohmatať“ naživo. V čom je vaša filozofia iná?
Uvedomujeme si, že máme produkty, ku ktorým človek potrebuje mať dôveru. Aby ju mal, potrebuje si ich obzrieť zblízka, chytiť, koža je predsa len výnimočný materiál. Keď si ho chytíte, pôsobí na vás istým spôsobom, rovnako ako precízne spracovanie. A keďže chápeme túto potrebu, začali sme veľmi zvažovať, že by sme otvorili aj kamennú predajňu. To by však znamenalo vyššie počiatočné náklady na priestor, na ľudí, ktorí by tam boli. My sme stále rodinný biznis, takže by bolo nemysliteľné, aby jeden z nás bol každý deň v predajni, a preto by sme museli nájsť niekoho, kto by vedel preniesť to naše nadšenie a filozofiu do daného priestoru.
Toto všetko sme zvažovali a keď sme boli už veľmi blízko, povedali sme si, že to ešte chvíľu necháme dozrieť. Našťastie rozhodnutie nepadlo, lebo krátko nato prišla koronakríza a keby sme do toho išli, bolo by to pre nás možno až likvidačné. Preto sme napokon išli cestou vytvorenia priestoru, kde vieme zákazníkov privítať v rámci individuálnych návštev. Niečo, čo by slúžilo zároveň ako showroom, ale kde by sme nepotrebovali nejaké extra náklady. A v ňom práve sedíme (úsmev).
Koronakríza bola likvidačná pre mnohé biznisy bez ohľadu na to, či sa predtým rozširovali alebo nie. Ako ste prečkali toto obdobie vy?
Korona okrem iného ľudí nasmerovala viac na online priestor. Viacerým sa to nakupovanie cez internet zapáčilo a vďaka tomu, že fungujeme prioritne online, nám to pomohlo. Ľudia boli pri nákupe odvážnejší, lebo v podstate nemali inú možnosť. Na druhej strane tým, že segment, ktorý ponúkame, je skôr biznisový,
Zostáva vám 86% na dočítanie.